Graspop Metal Meeting 2026

Je gaat nog even moeten wachten. Vanaf ik groen licht zou krijgen over eventuele spoilers zijn jullie de 1ste die het meekrijgen. Ik vrees alleen dat dat pas de vrijdag van Graspop zelf gaat zijn.

Kleine tip: hoog in de lucht. Veel plezier met speculeren!
Die 'hoog in de lucht' blijft toch malen hoor, wat zou dat toch kunnen worden?

Ik gok een droneshow, of dat er namen voor volgend jaar worden bekendgemaakt via een droneshow.
Vuurwerk vervangen door droneshow, schrik gekregen van Tomorrowland? Zou het persoonlijk wat jammer vinden van het geld, zo een droneshow is niet goedkoop...
Namen bekend maken voor volgend jaar heeft Graspop nog nooit gedaan, terwijl sommige headliners al wel duidelijk zijn door aankondigingen van andere festivals, weet niet waarom ze nu op de trend zouden instappen.

Die hoog in de lucht kan ook gewoon wijzen op de hogere tenten? Alhoewel we daar natuurlijk niet tot graspop zelf voor hoeven te wachten

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en saurus
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en tmatheussen
Die 'hoog in de lucht' blijft toch malen hoor, wat zou dat toch kunnen worden?
Reuzenrad uitbater of helicopterpiloot?
Zou inderdaad ook de 1+1 kunnen zijn waar @BlackwaterPark met de Main Stage naartoe hint...
Tja, heel vernieuwend is dat inmiddels ook al niet (meer).
Vuurwerk vervangen tot daar aan toe. Zolang het vuur tijdens de shows maar af en toe blijft

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Vuurwerk vervangen door droneshow, schrik gekregen van Tomorrowland? Zou het persoonlijk wat jammer vinden van het geld, zo een droneshow is niet goedkoop...
Namen bekend maken voor volgend jaar heeft Graspop nog nooit gedaan, terwijl sommige headliners al wel duidelijk zijn door aankondigingen van andere festivals, weet niet waarom ze nu op de trend zouden instappen.

Die hoog in de lucht kan ook gewoon wijzen op de hogere tenten? Alhoewel we daar natuurlijk niet tot graspop zelf voor hoeven te wachten
Als er een jaar zou zijn om een tipje van de sluier van de lineup te geven via een droneshow of iets dergelijks zou het wel dit jaar zijn. Volgend jaar natuurlijk een jubileumseditie,

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Als er een jaar zou zijn om een tipje van de sluier van de lineup te geven via een droneshow of iets dergelijks zou het wel dit jaar zijn. Volgend jaar natuurlijk een jubileumseditie,
Dat is ook wel waar, maar dan gaat het toch echt wel afhangen van de namen zelf. Als ze afkomen met weer dezelfde namen zoals elke 2/3 jaar kunnen ze evengoed niets aankondigen?

Als Linkin Park volgende zomer opnieuw in de buurt is (geen idee) zou ik dat een mooie headliner vinden om vroeg aan te kondigen. Zou ook een mooie grote headliner zijn voor de jubileum editie.
Zul je zien dat ze Guns N Roses speciaal gaan aankondigen met een verjaardagssetlist van 4 uur.

Sarcastic The Office GIF by DAZN

Als Linkin Park volgende zomer opnieuw in de buurt is (geen idee) zou ik dat een mooie headliner vinden om vroeg aan te kondigen. Zou ook een mooie grote headliner zijn voor de jubileum editie.
Een mooie headliner zijn ze zeker. Maar is drie keer een festival België in drie jaar niet wat overkill?

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Een mooie headliner zijn ze zeker. Maar is drie keer een festival België in drie jaar niet wat overkill?
Yep maar zou wel een typische live nation/Mojo beslissing zijn om ze eerst RW en een losse show te laten doen om het lekker uit te melken, vervolgens als de meeste mensen ze al gezien hebben nog even Graspop en Pinkpop

Is natuurlijk nergens op gebaseerd maar zie het wel gebeuren (is ook een beetje hoop van mijn kant zou ze graag zien maar heb er geen 100-150 euro voor over)

dat zou inderdaad wel een mogelijk verbeterpunt zijn. beter goedgepikt dan slecht gevonden :D

tis ook gewoon visueel veel leuker als er wat aankleding rondhangt ipv enkel schermen en de naam
Bekijk bijlage 20977Bekijk bijlage 20978

.EDIT: Al schrikt die kwade kop misschien de mainstream of mogelijke Graspopganger wat af.
Kan wel 1 van de redenen zijn dat ze er vanaf gestapt zijn, zou niet weten waarom anders zoiets ineens veranderd wordt.

hoe dan ook, zou denken dat die dan ook op de poster te zien zou zijn, en dat is dit jaar niet. dus vrees dat die (nog) niet terugkomt..
wat een verschil al met de mainstage van vorig jaar! ziet er nu al veel strakker uit

1780662551667.png

Linkin Park, Ghost and Sleep Token for next year's anniversary edition, all three announced via drone show in the sky during this year's edition. Wow, I wasn't expecting so much :love::LOL:

Users who are viewing this thread