Graspop Metal Meeting 2026

Nog even geduld, hij zit in de app, maar is niet geschikbaar zonder omwegen. Er is een interne link die je moet openen, normaal via een menu die ze nu nog hebben weggehaald.
Ik verwacht dat ze eerst de update laten doorkomen naar iedereen, verwacht ergens deze week wel de aankondiging

Klopt helemaal! :)
Jon Stewart Lol GIF by The Problem With Jon Stewart

Bekijk bijlage 20840

Wat een rare WIFI-Eland-kat is dat?

(ik denk/weet dat het een skullie-kiosk betreft)
Zijn inderdaad de skullies.

wat zijn die blauwe vlaggetjes?

opzich niet heel veel verandering dus daar op het terrein. de nieuwe classic rock café is iets gedraaid en geen ingang meer aan 2 kanten zoals eerst (wat logisch is met een nieuwe tent)

Blauwe vlaggen zijn algemeen symbool voor 'Activities', Beers & Stories, Metal Plaza, botsautos etc

Volgens mij niet, bij de metal dome zie ik tentjes aan de zijkant staan , bij de marquee niet. Kan ook zien dat die map nog niet 100% accuraat is natuurlijk
behalve dat de classic rock café iets gedraaid is zie je nog opvallende dingen in de plattegrond of is de indeling verder gewoon hetzelfde als vorig jaar?

Hopelijk blijf die aankleding van de crc wel wat bestaan en wordt dat ook niet gewoon tentprint. Dat was het enige stuk decor op het ganse terrein 😄

behalve dat de classic rock café iets gedraaid is zie je nog opvallende dingen in de plattegrond of is de indeling verder gewoon hetzelfde als vorig jaar?
The crypt is precies opgeschoven, verder van de baan. Er loopt wel een pad tussen het bos naar de locatie waar de shuttle bussen allemaal aankomen, ik weet enkel niet of er dan een bruggetje is om de beek over te gaan of het gewoon rondlopen wordt.

Verder zie ik geen middenbarriere bij de mainstage, maar dat lijkt me eerder gewoon een foutje of 1 van die details die niet op de kaart staan.

voor de rest lijkt alles grotendeels hetzelfde, hier en daar wat kraampjes die een beetje verplaatst zijn maar dat is het volgens mij

• Leuk
Waarderingen: jonasvh en Loek123
Volgens mij niet, bij de metal dome zie ik tentjes aan de zijkant staan , bij de marquee niet. Kan ook zien dat die map nog niet 100% accuraat is natuurlijk

Bij crc staat een glas, MD niet, plus redelijk wat bar aan de buitenkant. Lijkt me dus niet dat daar een binnnenbar is

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Bij crc staat een glas, MD niet, plus redelijk wat bar aan de buitenkant. Lijkt me dus niet dat daar een binnnenbar is
bij de metaldome staat dat icoontje niet in het midden (hij staat rechts aan de zijkant) omdat het een stage is en niet een bar
het classic rock café is meer een bar, waar af en toe ook wat muziek speelt. en is 1 van de 3 plekken op het festivalterrein waar je speciaalbier kunt halen, dus is wel logisch dat daar dat glas icoontje bij staat
denk niet dat je daaruit kunt halen dat ze de bar hebben weggehaald uit de metaldome (sterker nog, de bar in de metaldome is duidelijk te zien op de afbeelding)

The crypt is precies opgeschoven, verder van de baan. Er loopt wel een pad tussen het bos naar de locatie waar de shuttle bussen allemaal aankomen, ik weet enkel niet of er dan een bruggetje is om de beek over te gaan of het gewoon rondlopen wordt.

Verder zie ik geen middenbarriere bij de mainstage, maar dat lijkt me eerder gewoon een foutje of 1 van die details die niet op de kaart staan.

voor de rest lijkt alles grotendeels hetzelfde, hier en daar wat kraampjes die een beetje verplaatst zijn maar dat is het volgens mij
En als je de Marquee vergelijkt met vorig jaar? Groter? Anders afgebeeld?

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Wie weet. Maar denk niet dat deze reünie is omdat Silje weg is.
Anneke is nogal een bezig bijtje dus denk vooral dat zij het hierna weer stopt.
Tenzij ze jubileum reünie gaan doen voor Nighttime birds en how to measure a planet. (Maar lijkt me niet, gezien de zaal shows al een paar nummers bevat en Mandylion er met kop en schouders bovenuit steekt)
De reunie was er idd al voordat Silje vertrok. Heb ook geen idee of er een verband is. Mocht er eentje zijn, dan kan ik me voorstellen dat de bandleden nog wel wat lucratieve optredens eraan vast willen knopen. Je zit toch zonder frontvrouw dus je bent wat onthand. Maar goed, dat zijn allemaal speculaties.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Projunk
En als je de Marquee vergelijkt met vorig jaar? Groter? Anders afgebeeld?
Moeilijk te zeggen, op het eerste zicht lijkt die even groot, misschien een klein beetje dieper, ik ga later deze week eens kijken of ik die data er nog uit kan halen en op mijn vergelijkings website kan krijgen

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

Users who are viewing this thread