Graspop Metal Meeting 2026

@xaeres Dat wist ik niet. Ik dacht dat iedereen welkom was op boneyard. Niet met de tent? Maar omdat je er zo moet doorlopen om naar inferno te gaan en niet anders kan komt iedereen langs boneyard als je met de pendelbus komt.

@xaeres Dat wist ik niet. Ik dacht dat iedereen welkom was op boneyard. Niet met de tent? Maar omdat je er zo moet doorlopen om naar inferno te gaan en niet anders kan komt iedereen langs boneyard als je met de pendelbus komt.
Ze hebben een loopband in het midden gemaakt wat je langs kan, maar om op de boneyard te komen heb je een handje voor de boneyard nodig

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Nu Silje is vertrokken bij TG zou het me niet verbazen als ze de reünie nog even voortzetten. Maar ze zijn wel vaker eigenzinnig geweest, dus wellicht zit ik er faliekant naast.

Weer meer on topic: Deze dag sta ik vrijwel geheel in de Marquee trouwens. Alleen Venom sla ik waarschijnlijk over
Wie weet. Maar denk niet dat deze reünie is omdat Silje weg is.
Anneke is nogal een bezig bijtje dus denk vooral dat zij het hierna weer stopt.
Tenzij ze jubileum reünie gaan doen voor Nighttime birds en how to measure a planet. (Maar lijkt me niet, gezien de zaal shows al een paar nummers bevat en Mandylion er met kop en schouders bovenuit steekt)

• Leuk
Hi! Ik heb een praktische vraag: is de 300w stroom in de tip up tent echt maar 300w of stiekem wel 500+?
Echt helemaal gelimiteerd op 300 zal het niet zijn, maar om naar 500+ te gaan is wel een grote sprong.
Probleem is dat het allemaal uit grote stroomkasten komt, dus waarschijnlijk 1 punt met 3000watt dat verdeeld wordt over 10 tip-ups en dus iedereen 300w in theorie krijgt, zolang er dan iemand is die maar 100 gebruikt, kan jij de 500 wel even gebruiken, maar om permanent 500 (of meer) te trekken, zou ik niet riskeren, eerlijk gezegd.

• Leuk
Hier staat het koelkastje in de tipup wel dag en nacht aan, geen idee hoe veel die verbruikt. 's nachts staat die op de laagste stand en overdag op de hoogste stand. maar is wel een klein koelkbox formaatje die verbruikt niet zo veel.
en dan daarnaast nog het opladen van de telefoons natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973 en Dwarf
wat zijn die blauwe vlaggetjes?

opzich niet heel veel verandering dus daar op het terrein. de nieuwe classic rock café is iets gedraaid en geen ingang meer aan 2 kanten zoals eerst (wat logisch is met een nieuwe tent)

• Leuk
wat zijn die blauwe vlaggetjes?

opzich niet heel veel verandering dus daar op het terrein. de nieuwe classic rock café is iets gedraaid en geen ingang meer aan 2 kanten zoals eerst (wat logisch is met een nieuwe tent)
Volgens mij nog niet helemaal correct op de map. Lijkt me het symbool van botsauto's te zijn. Maar dan zijn de vlaggetjes bij de eettenten nog niet correct.

Hoe geraak je op die map? Ik vind hem niet, en heb net de app geüpdatet.
Nog even geduld, hij zit in de app, maar is niet geschikbaar zonder omwegen. Er is een interne link die je moet openen, normaal via een menu die ze nu nog hebben weggehaald.
Ik verwacht dat ze eerst de update laten doorkomen naar iedereen, verwacht ergens deze week wel de aankondiging

@tmatheussen zit volgens mij zelf in de IT-wereld en kan wat meer zaken 'behind the scenes' inspecteren.
De map staat nog niet openbaar.
Klopt helemaal! :)

Users who are viewing this thread