Graspop Metal Meeting 2026

I see that for the crypt as well... Email says 16€ but the ticketmaster page via link states 20€. Did someone address this issue ?
16 euro is de prijs van vorig jaar, zijn ze vergeten aan te passen in de mail waarschijnlijk. Wel slordig maar helaas.

In de mail die ik van inferno kreeg staat wel gewoon 20€ vermeld.
Emails worden meestal in batches verstuurd, om ervoor te zorgen dat de niet meteen geblokkeerd worden door alle email providers. Kans is groot dat ze de fout gezien hebben na de eerste batch en snel de email content aangepast hebben.
Blijft jammer want dit kan echt wel op voorhand bekeken worden...

ik heb gisteren een mail gehad van inferno maar zie er nergens een bedrag voor de parking opstaan.
gisteren heb ik een email ontvangen met onder andere de tekst 'binnenkort kan je je parkingticket kopen'
en vandaag dus de link om je parkingticket te kopen
zijn twee verschillende emails dus, als de de tweede nog niet hebt krijg je hem hopelijk zometeen?

• Leuk
Waarderingen: saurus
gisteren heb ik een email ontvangen met onder andere de tekst 'binnenkort kan je je parkingticket kopen'
en vandaag dus de link om je parkingticket te kopen
zijn twee verschillende emails dus, als de de tweede nog niet hebt krijg je hem hopelijk zometeen?
Mail gehad en ticket gekocht 20euro idd

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ook een belangrijke wijziging voor VIP parking dit jaar.
VIP Parking ticket is enkel nog geldig op VIP Parking of reguliere parking, maar niet meer op de specifieke parkings van Inferno, Metaltown of Crypt.

De reguliere zien we nog niet. Wie weet zijn die goedkoper, jullie zijn natuurlijk wel onze luxe paardjes.

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Die vrijwilliger wordt heus wel betaald hoor. Het zal niet veel zijn maar hij zal zeker iets krijgen.
Ik ben afgelopen weekend op Blues Peer geweest en had op voorhand gemaild omdat ik iedere dag op en af ging als ik een combiticket of 3 dagtickets moest kopen en daar was een combi goed. Dagticket was 10euro/dag en combi 20euro/heel weekend. En denk voor inferno dat het ook zo is omdat de meeste daar toch het hele weekend blijven staan.
Ik ben een goeie 10 jaar vrijwilliger geweest op Alcatraz. En daar kreeg je geen vergoeding voor. Uiteraard wel eten en drinken, per dag een t-shirt en extra bonnen, een aparte parking en een aparte camping. Bij een paar edities kregen we veiligheidsschoenen van de sponsor. Er zijn festivals die werken met jobstudenten en flexi-jobs via een externe firma. Daar krijg je dan wel een loon.

Ik heb vorig jaar iemand blij kunnen maken met mijn mail voor een Inferno parking ticket. Heb 'm zelf niet nodig, omdat ik met de trein kom.
Is er ook dit jaar iemand die een extra parkingticket nodig heeft, laat 't mij weten!

Ik heb vorig jaar iemand blij kunnen maken met mijn mail voor een Inferno parking ticket. Heb 'm zelf niet nodig, omdat ik met de trein kom.
Is er ook dit jaar iemand die een extra parkingticket nodig heeft, laat 't mij weten!
Die parking kan je enkel gebruiken als je op Inferno slaapt.. toch?

Die parking kan je enkel gebruiken als je op Inferno slaapt.. toch?
volgens mij kan je hem alleen kopen als je op de inferno slaapt
maar als iemand hem voor je koopt, kan iedereen het gebruiken lijkt me
ze checken op de parking alleen het parking ticket, als dat voor de juiste parking is

• Leuk
Waarderingen: saurus
volgens mij kan je hem alleen kopen als je op de inferno slaapt
maar als iemand hem voor je koopt, kan iedereen het gebruiken lijkt me
ze checken op de parking alleen het parking ticket, als dat voor de juiste parking is
Aangezien die parking zowat tegenover de ingang van het terrein is en iemand in onze groep slecht ter been is (staat op wachtlijst voor interparking) zou dat wel een onwijs goede uitkomst zijn.

Parking ligt overigens ''achterin'' Inferno camping. Als je er niet slaapt is het zeer omslachtig om daar te parkeren denk ik.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig en Loek123
Volgens mij zijn vooral de eetkraampjes bemand met betaalde medewerkers. Omdat dit via Bevers is en Bevers werkt met interim kantoren. En ook techniekers ed van het festival zelf is veelal op interim basis vermoed. Maar zo taken zoals de parkings bemannen is denk ik via vrijwilligersoranisaties. Lokale verenigingen die daar een bepaald bedrag voor krijgen voor de clubkas

Krijg je bij de boneyard camping ook een email?
Nee dat dat is gewoon onze plebs camping en dat lees je allemaal op de website.
Dus parkeertickets kom je daar vanzelf tegen en wordt hier vast ook gemeld.
Aldaar wordt je naar 1 van de vele reguliere parkeerplaatsen geleid.

En welkom op het forum natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71
Volgens mij zijn vooral de eetkraampjes bemand met betaalde medewerkers. Omdat dit via Bevers is en Bevers werkt met interim kantoren. En ook techniekers ed van het festival zelf is veelal op interim basis vermoed. Maar zo taken zoals de parkings bemannen is denk ik via vrijwilligersoranisaties. Lokale verenigingen die daar een bepaald bedrag voor krijgen voor de clubkas
Dan krijgt die persoon die er staat nog steeds ervoor betaald zei het via een vergoeding voor zn vereniging.

Mouth Culture: ik kende ze nog niet, maar klonk zeker niet verkeerd. Als er geen clash was geweest, was ik zeker even gaan kijken.

Faetooth: niks voor mij

Rivers of Nihil: niks voor mij

Loathe: niks voor mij

Catch Your Breath: een nieuwe ontdekking waar ik erg enthousiast van werd! Ik baal dan ook wel echt van de clash met Three Days Grace en Ice Nine Kills, maarja dat zijn beiden absolute must sees voor mij. Ik blijf deze band na graspop zeker nog wel volgen in ieder geval!

Uncle Acid & the Deadbeats: niks voor mij

Tesseract: niks voor mij

• Leuk
Waarderingen: Lars.
I bought 3 Pitches in metaltown like last year and can only buy now 1 parking voucher.
Does anyone remember how it worked last year?

Users who are viewing this thread