Best Kept Secret 2026

Grappig, ik prijs de BKS line-up juist, omdat ik er nog weinig van live heb gezien. Maar ga helaas ook weinig naar festivals als LOTD en ITGWO en dit aord mijn eerste BKS. Zeker als ik BKS vergelijk met bijvoorbeeld een PP, waar zeg maar alle usual suspect staan die je in de afgelopen jaren al op LL, RW of PP zelf had kunnen zien.
Hier hetzelfde. Pinkpop is een mooi opstart festival zo ook voor mij en afgelopen jaar heb ik een neefje meegenomen die net was geslaagd. Die is nu ook helemaal besmet met het festival virus en gaat naar PP en LL met een aantal vrienden dit jaar. Zelf ben ik ondertussen wel toe aan BKS (mijn eerste keer dit jaar), omdat ik steeds meer van het mainstream pad af ga, maar de week na BKS zal ik ook weer op PP zijn hoor en me daar ook zeker vermaken.

Hier hetzelfde. Pinkpop is een mooi opstart festival zo ook voor mij en afgelopen jaar heb ik een neefje meegenomen die net was geslaagd. Die is nu ook helemaal besmet met het festival virus en gaat naar PP en LL met een aantal vrienden dit jaar. Zelf ben ik ondertussen wel toe aan BKS (mijn eerste keer dit jaar), omdat ik steeds meer van het mainstream pad af ga, maar de week na BKS zal ik ook weer op PP zijn hoor en me daar ook zeker vermaken.
Welkom, Generaal! Ik ben beniewd naar jouw spoorboekje.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Die nieuwe single van DYGL is alvast weer heel fijn. Nog wel enige twijfel tussen hun en AvH
Heb t voordeel dat DYGL de week na BKS in Rotown staat, zelfs gratis voor club kaarthouders (misschien voor mensen in de regio Rotterdam nog een mooi alternatief)

Welkom, Generaal! Ik ben beniewd naar jouw spoorboekje.
Dit zal het worden voor ons, hoewel ik niet bekend ben met de afstanden tussen de stages, dus elke tip is welkom!

Vrijdag: Croithe – Pacifica – Curtis Harding – Amaarae – De La Soul – Blood Incantation – Jack White – Mula

Zaterdag: Bruno Berle – Hiqpy – Maddie Ashman – Sorry – Hayley Williams – Nation of Language – Wolf Alice – Tramhaus – Nick Cave & Bad Seeds – Job Jobse

Zondag: Anna von Hausswolff - Mên An Tol – Good flying Birds – Don West – Ethel Cain – Lime Garden – Gorillaz - Sammy Virji

Laatst bewerkt:
Same. Vorige week zelfs nog eentje voor 200 kunnen binnenhalen. Binnen onze vriendengroep hebben we gemiddeld zo'n 250 betaald. Mijn okonomiyaki-budget is alvast aangevuld ;)
Waar stond die okonomiyaki-stand vorig jaar? Ik heb 'm toen niet gezien maar wil 'm dit jaar wel op de radar hebben als mogelijke optie voor de avondmaaltijd.

Dit zal het worden voor ons, hoewel ik niet bekend ben met de afstanden tussen de stages, dus elke tip is welkom!

Vrijdag: Croithe – Pacifica – Curtis Harding – Amaarae – De La Soul – Blood Incantation – Jack White – Mula

Zaterdag: Bruno Berle – Hiqpy – Maddie Ashman – Sorry – Hayley Williams – Nation of Language – Wolf Alice – Tramhaus – Nick Cave & Bad Seeds – Job Jobse

Zondag: Anna von Hausswolff - Mên An Tol – Good flying Birds – Don West – Ethel Cain – Lime Garden – Gorillaz - Sammy Virji
Mooi lijstje. Over de looptijden is al het nodige gezegd in dit Forum, valt op BKS allemaal wel mee als je de grote festivals gewend bent.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Clash tussen Croithe en Newdad is zojuist ook beslist nadat het nummer ‘The Diver’ van Croithe voorbij kwam in de playlist. Wat een geweldig nummer zeg!
Ja. Het enige wat me doet twijfelen is de wall of sound van Croithe. Dat zou in die Casbah wel eens een brij kunnen worden waarbij alle nuance verloren gaat terwijl dat essentieel is bij dergelijke muziek.

• Leuk
Waarderingen: Glow
Clash tussen Croithe en Newdad is zojuist ook beslist nadat het nummer ‘The Diver’ van Croithe voorbij kwam in de playlist. Wat een geweldig nummer zeg!
Zeker geweldig. Alleen de Youtube live versies vindt ik wat minder overkomen.

Ook het nummer Clockworks van Lime Garden vindt ik geweldig.
Maar de live versies die ik tot nu toe heb gezien, waren een stuk minder.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Users who are viewing this thread