Maar afijn, mijn eerste schema, nog niet echt naar de Holding/Bossa Nova geluisterd dus hoop daar nog wat te vinden:
vrijdag:
(14u Nederlands Orkest) -
(17.30 Son Mieux) -
20.30 Tomora -
22.45 De Staat - 23.40 Little Sims
clash:
Kaat van Stralen en
Apparat
Nederlands Orkest en Son Mieux vooral leuk zolang er geen alternatief is, dus maar 3 artiesten echt op het programma. Met meteen 2 artiesten die clashen
zaterdag:
(14.15 All Them Witches) - 20.15 eerste helft Baxter Dury -
21:15 David Byrne - 23.20 The XX
clash:
tweede helft Baxter Dury en
Yousuke Yukimatsu
Ken All Them Witches niet zo goed, ben er benieuwd naar maar weet niet of het me pakt. Baal ontzettend van de semi-clash met Baxter Dury en Yousuke Yukimatsu.... Wilde ze alle twee heel graag zien, maar David Byrne is de must see voor mij dit jaar, en we willen op tijd bij de Hottot zijn en de show helemaal afkijken. Ik verwacht gekkenhuis qua publiek en hype bij Yousuke, dus weet niet of het zin heeft om achteraan bij de Teddy aan te sluiten (zeker ook omdat hij best eclectisch draait, zou me niks verbazen als er achterin alleen maar praters zijn). Hierdoor alsnog een wat magere zaterdag. Last Dinner Party is voor mij te snel terug op DTRH, show twee jaar geleden was heel goed, daarna ook nog een concert gezien, dus wil ze dit jaar overslaan
zondag:
(12.30 Kin'Gongolo) -
15.30 Beirut - 17.30 IJsland -
18.30 Deki Alem -
20.30 Overmono - 21.20 Florence & the Machine
Deki Alem samen met Baxter Dury de twee nieuwe ontdekkingen door de lineup, dat zijn de beste ontdekkingen! Luister al jaren naar Beirut, vond de show in Tivoli te duur, dus heel blij dat hij naar DTRH komt. IJsland twee jaar geleden ook al DTRH gezien en jaar erop bij LL, dus dit is me eigenlijk iets te snel achter elkaar, maar nieuwe album is wel nice.