Rock Werchter 2026

Andere huisstijl valt ook op. Ziet er knap uit! Benieuwd naar de veranderingen en hoe alles er uiteindelijk uit zal zien! Over zeven weken zijn we aan het pakken ;)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik vind het wel opvallend dat ze zo de nadruk leggen op het getal 50. Toch nog iets in petto voor de 50e editie?
En enkele dagen geleden was er hetzelfde voor 50 dagen tot Werchter Boutique en Parklife. Is gewoon hun communicatie dit jaar.

Ik hoop alleen niet dat ze de huisstijl teveel verLowlandsen. Werchter heeft echt een mooi terrein met een paar erg goede podia en hoeft er echt geen schreeuwerige kakofonie van te maken.

Maar Werchter kennende komt het wel goed. Die weten altijd wel met iets op de proppen te komen wat me aanspreekt.

Ik hoop alleen niet dat ze de huisstijl teveel verLowlandsen. Werchter heeft echt een mooi terrein met een paar erg goede podia en hoeft er echt geen schreeuwerige kakofonie van te maken.

Maar Werchter kennende komt het wel goed. Die weten altijd wel met iets op de proppen te komen wat me aanspreekt.
Ik vind het bij lowlands vooral knap hoe ze ieder de website nog slechter leesbaar kunnen maken

Users who are viewing this thread