Rock Werchter 2026

Ik begin toch meer en meer te denken dat er op die zaterdag geen naam meer gaat bijkomen. Er is een winactie waarbij de poster met de line-up kan winnen. Dan gaat er toch geen naam meer bijkomen lijkt me?

Ik begin toch meer en meer te denken dat er op die zaterdag geen naam meer gaat bijkomen. Er is een winactie waarbij de poster met de line-up kan winnen. Dan gaat er toch geen naam meer bijkomen lijkt me?
Maar waarom zouden ze die dag zonder aanwijsbare reden een naam minder boeken en niet gewoon met iets random Belgisch opvullen, desnoods aan het begin van de dag en de rest opschuiven.

• Leuk
Waarderingen: JohnnyDoey en jarne
Misschien staat de extra naam er mee op. Ik heb in ieder geval een poster aangevraagd.

de oude naam van de slope staat er ook nog op, dus zou er niks achter zoeken, kan altijd nog erbij komen,

Was sowieso al niet mee met die theorie. De lineup is compleet. Jammer van die zaterdag ja, want na Gorillaz is het interessante er wel af voor mij (of je moet nog binnen geraken bij CMAT).

Maar goed, je dag afsluiten met een headliner als Gorillaz is ook niet mis. :)

Was sowieso al niet mee met die theorie. De lineup is compleet. Jammer van die zaterdag ja, want na Gorillaz is het interessante er wel af voor mij (of je moet nog binnen geraken bij CMAT).

Maar goed, je dag afsluiten met een headliner als Gorillaz is ook niet mis. :)
Allee hoe lang volg je RW al en hun 'de line up is compleet'? 😅. De line up is pas compleet als de dag is afgelopen.

Niet veel zichzelf serieus nemende rockbands zouden toch kunnen wegkomen met een dergelijke commerciële en zoetsappige solo-uitstap van hun front(wo)man, lijkt me.

Users who are viewing this thread