Was sowieso al niet mee met die theorie. De lineup is compleet. Jammer van die zaterdag ja, want na Gorillaz is het interessante er wel af voor mij (of je moet nog binnen geraken bij CMAT).
Maar goed, je dag afsluiten met een headliner als Gorillaz is ook niet mis.