Pinkpop 2026

Ja, is het niet zonde om dan zo'n heel gedeelte van de dag te missen als je ook gewoon wat lekkers op het terrein kan halen?
De Line-up en timetable maakt het dit jaar wel moeilijk.
Waarschijnlijk skippen we dit jaar de stampot boerenkool.🤪🤣🤪🤣

Ieder inderdaad zijn ding, maar ik vind het op Lowlands al zonde van mijn tijd om tijdens een festivaldag terug te moeten naar de camping en dat is 10 minuten lopen. Laat staan als je gewoon 1 a 2 uur weg bent.
De Line-up en timetable maakt het dit jaar wel moeilijk.
Waarschijnlijk skippen we dit jaar de stampot boerenkool.🤪🤣🤪🤣
Er is ook de laatste jaren prima eten toch op het festival terrein? Steeds meer keuze, dus acts missen die je graag wilt zien is dan niet nodig. Enige nadeel is dat het behoorlijk duur is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ieder inderdaad zijn ding, maar ik vind het op Lowlands al zonde van mijn tijd om tijdens een festivaldag terug te moeten naar de camping en dat is 10 minuten lopen. Laat staan als je gewoon 1 a 2 uur weg bent.

Er is ook de laatste jaren prima eten toch op het festival terrein? Steeds meer keuze, dus acts missen die je graag wilt zien is dan niet nodig. Enige nadeel is dat het behoorlijk duur is.
Heel eerlijk gezegd vond ik persoonlijk, dat er afgelopen jaar minder foodtrucks stonden, dan voorheen. Dan bedoel ik vooral de iets wat kleinere ondernemers, dus niet die standaard friet, burger kraam enz wat altijd naast de bar staan. Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard.

Heel eerlijk gezegd vond ik persoonlijk, dat er afgelopen jaar minder foodtrucks stonden, dan voorheen. Dan bedoel ik vooral de iets wat kleinere ondernemers, dus niet die standaard friet, burger kraam enz wat altijd naast de bar staan. Maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard.
Rondom North en tent stond in mijn beleving best veel variatie aan food.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Zou de "Leeuw" in het schema Nieloefaar Bahadori kunnen zijn. Zometeen finale in RTL Tonight.
Zij is komt ook uit Limburg.
ga nog altijd uit van Tracksack, Rowwen Heze, John Tana of een andere prominente Limburgse act uit dit lijstje:

(Kijk ook helemaal niet gek op van Rieu of Beppie Kraft, om dat uur die SUN-day een Limburgse duw te geven)

Laatst bewerkt:
De zaterdag loopt mijn overvolle spoorboekje van 12 tot 12. Ben gewend om in een weekend Pinkpop altijd wat rust in te bouwen (tov 1 lange dag, dat is goed vol te houden). Even naar de camping (B of C) is er voor mij niet bij. Ben benieuwd hoe jullie zo’n dag volhouden! Tips zijn welkom :ROFLMAO:
Tsjah het valt niet mee inderdaad, na een goed ontbijt trekken wij al vrij vroeg het eerst biertje open (uur of 10).
Ook wij stappen eerst het bierlokaal in.. om ons op te maken voor de 1e act die we graag willen zien, op de weg ernaar toe even een broodje frikadel of dergelijke wegtikken en de dag kan echt beginnen!
Om een uur of 20:00 toch vaak al wat gebroken sommigen gaan nog even naar de camping.. maar ik doe dat zelden, en pak hier dan ook vaak een koffiemomentje! Meestal trek ik het nog tot een uurtje van de headliner (of het moet echt goed zijn, dat is de laatste jaren niet echt het geval geweest).
Voor mij zijn de dag artiesten ook belangrijker dan de headliner.. heb nu ook niet de behoefte om bij een headliner in het voorste vak te staan, hoe vet ik Foo Fighters ook vind!
Overdag heb ik dat dan wel weer Kingfishr, Editors, Haunted Youth, Wodan Boys, Wet Leg, My Baby waar ik vooraan wil staan.

ga nog altijd uit van Tracksack, Rowwen Heze, John Tana of een andere prominente Limburgse act uit dit lijstje:

(Kijk ook helemaal niet gek op van Rieu of Beppie Kraft, om dat uur die SUN-day een Limburgse duw te geven)
Of Epica! Ze moesten eerst van de week kaarten verkopen voor hun Carré shows!

Duurt nog even voor de eerste piketpaal de grond in gaat, maar de eerste onderdelen voor de tent liggen al op het veld op Megaland

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread