Pinkpop 2026

Voor de derde keer vandaag al het nieuwe album van The Haunted Youth, Boys Cry Too aan het luisteren.
Joachim weet me weer helemaal in te pakken met zijn muziek en lyrics. De tranen zullen op zaterdag de 20e weer over mijn wangen biggelen, want ik kan ze nu al niet onderdrukken en waarom ook?!
Heerlijk als muziek je zo kan raken, wat heb ik een zin in de festivals!!!!

Laatst bewerkt:
Vrijdagtickets staan vanaf 135 euro in de resale. Heb mn vriend chat even gevraagd om wat in te schatten.

Bijlagen

• Screenshot_20260508_121102_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20260508_121102_ChatGPT.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 46
  • Screenshot_20260508_121108_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20260508_121108_ChatGPT.jpg
    165,2 KB · Weergaven: 45
  • Screenshot_20260508_121121_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20260508_121121_ChatGPT.jpg
    223,3 KB · Weergaven: 45
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss
De clash tussen Haunted Youth en Franz Ferdinand is vandaag ook opgelost!
Fijn album en dat gaat live goed werken in die tent.
Eerst wilde ik nog een stukje Franz Ferdinand meenemen na THY, maar nu denk ik dat ik beter even iets kan gaan eten en drinken om rustig na te genieten.

Laatst bewerkt:
Voor mij ook niet, maar om dan zo'n denigrerend pleonasme er tegenaan te gooien over Franz Ferdinand is ook niet nodig. Fantastisch toch dat er twee van dit soort bands tussen 5 en 6 uur 's middags geprogrammeerd staan!!
Juist dit! In de middag al acts van dat formaat..
Zo blijft voor mij Buffalo Trafic Jam en Kingfishr erg jammer! Ga voor de laatste uiteraard maar vind het erg zonde en dat in de middag...
Of Electric Callboy en The Beaches ook hierbij weer voor de laatste maar vind het zonde voor de 1e 😉
Of Teddy Swims en The Plot In You wederom de laatste maar had de 1e ook wel willen zien!!

En dan heb ik het nog enkel maar over de vrijdag, ondertussen dop ik een ijwitje en met de JBL op 10 waan ik mij al een beetje in Landgraaf

Ik kan dus op zaterdag niet, en wil sowieso op zondag wel gaan. Mocht de doorverkoop nog erg interessant worden en het voor een ruime 200 euro mogelijk is vrijdag en zondag te gaan (al dan niet met goedkoop weekendticket), gaan we misschien de vrijdag ook nog wel. Vind de vrijdag niet fantastisch maar voor een aardige prijs vermakelijk genoeg.

Juist dit! In de middag al acts van dat formaat..
Zo blijft voor mij Buffalo Trafic Jam en Kingfishr erg jammer! Ga voor de laatste uiteraard maar vind het erg zonde en dat in de middag...
Of Electric Callboy en The Beaches ook hierbij weer voor de laatste maar vind het zonde voor de 1e 😉
Of Teddy Swims en The Plot In You wederom de laatste maar had de 1e ook wel willen zien!!

En dan heb ik het nog enkel maar over de vrijdag, ondertussen dop ik een ijwitje en met de JBL op 10 waan ik mij al een beetje in Landgraaf
Proost kerel, dan ga ik er ook maar eentje openen, maar bij mij wordt het een NEIPA 🍻 🍻 🍻
voor de liefhebbers: EVERMAINE van Everbrew uit Brazilië

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
De zaterdag loopt mijn overvolle spoorboekje van 12 tot 12. Ben gewend om in een weekend Pinkpop altijd wat rust in te bouwen (tov 1 lange dag, dat is goed vol te houden). Even naar de camping (B of C) is er voor mij niet bij. Ben benieuwd hoe jullie zo’n dag volhouden! Tips zijn welkom :ROFLMAO:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Maria en brutus257
Even naar de camping (B of C) is er voor mij niet bij
Ging je normaal tijdens een festivaldag op Pinkpop heen en weer naar Camping B of C?:o Dat is toch echt een tering eind heen en weer lopen. Zeker met de nogal korte festivaldagen bij Pinkpop, is het wel lekker als die helemaal vol gepakt is met acts vind ik.

Zou die zaterdag ook echt prima uit de voeten komen met deze line-up.

• Leuk
Waarderingen: elo
De zaterdag loopt mijn overvolle spoorboekje van 12 tot 12. Ben gewend om in een weekend Pinkpop altijd wat rust in te bouwen (tov 1 lange dag, dat is goed vol te houden). Even naar de camping (B of C) is er voor mij niet bij. Ben benieuwd hoe jullie zo’n dag volhouden! Tips zijn welkom :ROFLMAO:
Wij beginnen altijd elke dag rond 11.30 uur bij het Brand speciaalbierlokaal. Even socializen en het spoorboekje doornemen en natuurlijk wat biertjes wegtikken. Rustig aan doen kunnen we thuis wel weer, dus de rest van de dagen is het bieren, eten en natuurlijk van de muziek genieten en de mensen om je heen; daar krijg ik energie van!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na Pinkpop de maandag altijd vrij ben en daarna de dinsdag en woensdag als thuiswerkdag inplan :)

Even naar de camping (B of C) is er voor mij niet bij. Ben benieuwd hoe jullie zo’n dag volhouden! Tips zijn welkom :ROFLMAO:
Onze dagen starten met koffie en verse vlaai van de bakker.
Lunchen bij Brasserie de Heeren en d'r plat voor gaan.
Einde middag vaak efkes terug (E-bike) potje koken en tweede ronde.
Na de headliner naar B, vaak doen we daar het licht út.

Zo dus.

Laatst bewerkt:
Onze dagen starten met koffie en verse vlaai van de bakker.
Lunchen bij Brasserie de Heeren en d'r plat voor gaan.
Einde middag vaak efkes terug (E-bike) potje koken en tweede ronde.
Na de headliner naar B, vaak doen we daar het licht út.

Zo dus.
Da zou ik persoonlijk zonde vinden om een potje te moeten gaan koken op het einde van de middag. Die optredens wil ik meestal niet missen. Maar ik ga dan meestal ook niet door tot het einde op camping b en probeer rond 2u te slapen om dan de volgende dag rond de middag (tussen 12u en 14u) terug op het festival te zijn. Dan zou niemand mij kunnen overtuigen om even terug naar de camping te fietsen 😁.

Zou de "Leeuw" in het schema Nieloefaar Bahadori kunnen zijn. Zometeen finale in RTL Tonight.
Zij is komt ook uit Limburg.

Dat zou wat triest zijn... een surprise guest die de winnaar van de Voice blijkt te zijn.

Users who are viewing this thread