Graspop Metal Meeting 2026

Even kleine notie tussen door omdat hier ook liefhebbers voor zijn.

Voor mensen in de zorg (tickets for good)
- daar zijn nu tickets voor Live is live maandag te krijgen. (Maiden, epica, testament, doro en fleddy)

Voor een habbekrats.
Verkoop lijkt dus niet helemaal volgens plan te lopen.
Maar voor mensen in de zorg een mooie kans

Voor een habbekrats.
Verkoop lijkt dus niet helemaal volgens plan te lopen.
Dat was wel een beetje te verwachten, de locatie is kut, valt na Grespop, en Maiden is vroig jaar al geweest. Op zich vind ik de affiche wel wat hebben, maar mijn euro's zijn tegen dan in Dessel blijven plakken.

Vermoedelijke loop/zwalk lijst

DO
Ego Kill Talent
Static-X
Wind Rose
Accept
Wolves in the Throne Room
ADTR
MegaDeath
Pennywise
Anthrax
(Stukje Limp,Bizkit)
The Offspring

VR
Bark
(stukje drowning pool)
Asomvel
Suicidal Angels en door naar Cavalera
Old Man's Child / Trivium
Pistols (stukje)
We came as Romans
Kadavar
Alter Bridge
LionHeart
Volbeat

ZA
Fleddy of Vicious Rumours
P.O.Dje bier
Sepultura / Primal Fear
Hollywood Undead
Three days
Ice Nine Kills
Architect / Queensryche
BMTH

ZO
Battle Beast
Evergrey
Life of Agony
Europe
Set it Off
Black label Society
Alice Cooper
VENOM
stukje Def L.
Mastodon
Laatste stukje Sabaton
De donderdag en vrijdag kunnen wij elkaar niet mislopen🎉🍻🍻🤘

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Dat was wel een beetje te verwachten, de locatie is kut, valt na Grespop, en Maiden is vroig jaar al geweest. Op zich vind ik de affiche wel wat hebben, maar mijn euro's zijn tegen dan in Dessel blijven plakken.

Wat het is, de tickets zijn het geld niet, alleen de consumpties daar. Je kan het zo gek maken als wilt.

Heel eerlijk, ik zet de afterparty dingen er nooit in, daar ga ik zelf toch niet naar toe😂
Fair point.

Iedere band die jij niet kent een President noemen is ook zowat
The Plot In You is al actief van 2010 en heeft al 5 shows in België gespeeld, zijn recent gewoon wat populairder geworden terwijl Bury Tomorrow alleen maar achteruit gaat. (zeg ik als fan, helaas)

Wist je trouwens dat EC de drummer heeft van Sum 41?
Ja ik snap het wel hoor. Is gewoon raar om zoiets te zien als oude zak. Ik ben ook meer voor BT (zelfs fan) maar heb inderdaad ook de indruk dat ze hun hoogtepunt bereikt hebben. Een BMTH zal het niet meer worden

Ja dat wist ik. In Los Angeles is ook Deryck komen meedoen. En Zummo was een van de enige reden dat ik naar de Lokerse Feesten ben gegaan vorig jaar

Ja ik snap het wel hoor. Is gewoon raar om zoiets te zien als oude zak. Ik ben ook meer voor BT (zelfs fan) maar heb inderdaad ook de indruk dat ze hun hoogtepunt bereikt hebben. Een BMTH zal het niet meer worden

Ja dat wist ik. In Los Angeles is ook Deryck komen meedoen. En Zummo was een van de enige reden dat ik naar de Lokerse Feesten ben gegaan vorig jaar
Ouwe zak? Je moet nog 40 worden toch?

Net even wat video's zitten kijken van The Plot in You en won heeft gewoon gelijk want ik zit me dus ook af te vragen wat voor een paddenstoel dat is.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en won666
vreemd dat ze dit niet samen hebben gepost
Ja en nee. Volgens mij is het een soort tegenprestatie richting Proximus voor de app. Vind het ergens wel iets hebben om op deze manier een sponsor/partner van jou te promoten.

Voor hen die daar niet aan mee willen doen, is een paar uur later gewoon de website de place-to-be.

Ja en nee. Volgens mij is het een soort tegenprestatie richting Proximus voor de app. Vind het ergens wel iets hebben om op deze manier een sponsor/partner van jou te promoten.

Voor hen die daar niet aan mee willen doen, is een paar uur later gewoon de website de place-to-be.
Ik had het meer over de coverbands en timetable. Niet de app en de site

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Anthrax vs Limp Bizkit 10-0
The Plot In You vs Mastodon 0-10
Foreigner vs Set It Off 10-0
Three Days Grace vs Catch Your Breathe 10-0
Trivium vs Drain 10-0
Snot vs Static-X 0-10
Car Ok GIF

• Leuk
Zouden er dan geen pet flesjes cola/fanta meer verkocht worden?
Want dan moet ik zelf nog iets gaan voorzien, nu gebruikte ik altijd een cola flesje om water in mee te nemen tijdens de dag.
Zou goed kunnen, op Pinkpop gaan ze vanaf dit jaar ook alle fris uitgeven in blikjes als het goed is.

• Leuk
Denk dat die vrijdag best goed zou gaan. Die Green Day tribute doet namelijk de set uit hun American Idiot era en dan als richtlijn de set van de Milton Keynes DVD. Doen dus echt vooral oudere nummers, en dan met een 90s grunge tribute erachteraan. Je gaat 90s rock liefhebbers hier best blij mee maken. En als je dan ziet dat de headliner die dag Volbeat is komt dat wel goed uit, als een wat toegankelijkere headliner en dan dit als after voor de dagjes mensen die het niet erg vinden het later te maken.

Maar die afters. Top!
Ik ga sinds 2015 elke afterparty af en heb er nooit spijt van, sochtends stap ik wel gewoon onder de douche om beter wakker te worden hahah
De sfeer is altijd gezellig, vooral met tributes van bands als SOAD. Die hele tent staat met de meeste tributes wel echt vol!
Al had je een paar jaar geleden een Tool tribute (die echt tof waren) maar gezien die als laatste speelden, na een Linkin Park tribute was het wat matig qua vulling van de tent.
Ik krijg zowaar nog meer zin in de afters dan in het normale festival...

Nee maar zonder dollen, wel heel leuk om te lezen. Ik ga op Werchter eigenlijk ook altijd naar de after op The Hive, terwijl me dat toch altijd een bak pleurisherrie was (desondanks goed vermaakt). Dus als het nu ook nog eens met goede muziek en leuke sfeer is, top!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Jamel
Wist je trouwens dat EC de drummer heeft van Sum 41?
Zag laatst dat Deryck ook mee het podium op kwam om Still Waiting te zingen, heel gaaf! Maar dat zal in Europa waarschijnlijk wat lastiger gaan.

Over beelden van over de plas gesproken, die show van BMTH ziet er ook echt bizar goed uit zeg. Dit kan wel eens de laatste keer zijn dat we ze op Graspop zien, voordat ze dat ontstegen zijn.

• Leuk
Waarderingen: dennis87 en won666

Users who are viewing this thread