Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Hopelijk deze week nieuwe namen!

Zou Lykke Li een optie zijn, of is die te groot? Ik zie een mooi gaatje in haar planning tussen Denemarken en Londen.
Lijkt me zeker niet te groot en zou ik tof vinden om na al die jaren weer eens te zien. Maar ik verwacht eerst nog namen voor Lowlands eigenlijk.

Hopelijk deze week nieuwe namen!

Zou Lykke Li een optie zijn, of is die te groot? Ik zie een mooi gaatje in haar planning tussen Denemarken en Londen.
Zou echt eenn droom zijn die uitkomt. Dan heb ik met The xx, lykke li en fatm zo’n beetje mn favo artiesten te pakken.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
In een artikel in de Gelderlander gaf het festival tijdje geleden aan dat er nog een paar leuke "verrassingen" op het affiche zouden komen. Nu kun je je afvragen wat precies de definitie is van een leuke verrassing. Verrassingsoptredens van Nederlandse acts? Of toch nog een naam als Pixies, Lykke Li of Esdeekid? Had zelf nog gehoopt op Kae Tempest, want ook op Werchter en Roskilde. Maar na de aankondiging van zijn concert in Nijmegen dag na DTRH kunnen we dat wel vergeten.

Dat is inderdaad wel giga ver uit de buurt ja.
Lijkt het jou logisch om daags na dtrh een concert op 10 kilometer afstand van het festivalterrein te plannen? Hoeveel mensen die hem op dtrh kunnen zien, kopen dan nog een ticket voor de gig in Nijmegen?

Het is volgens mij niet erg gebruikelijk dat artiesten die optreden op een festival tegelijkertijd een eigen optreden hebben.

Om mezelf als voorbeeld te geven: ik ben enorme fan van Kae Tempest. Al heel vaak gezien. En als hij in Nijmegen staat, zou ik normaal meteen kaarten kopen. Nu wacht ik af of hij toch niet op dtrh wordt geboekt. Want ik ga al drie dagen naar festival en zou dan nog een avond er achter aan plakken. Zou ik wel willen, maar dat krijg ik thuis lastig uitgelegd.

Maarja, Lowlands ook nog steeds niks. Werd het blokkenschema wel gedropt op een woensdag of zou het ook nog op een andere dag kunnen?

Het is volgens mij wel nagenoeg altijd op woensdag. Balen zeg.

Blijkbaar gaat de kaartverkoop nog wel dusdanig dat ze geen urgentie voelen.

Users who are viewing this thread