Rock Werchter 2026

De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.
Dan zou het al helpen als ze Klub C een stukje oostwaarts verplaatsen, aan de andere kant van de bomenrij. Waar zou de Slope dan terecht komen?

1777194628741.png

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Waar blijft de Slope dan?
Plek Klub C +/-? Minder groot podium, betere doorstroming. Geen idee, maar het lijkt me sterk dat de Barn verplaatst wordt, dus Klub C en Slope wisselen lijkt mij het enige logische. We gaan het wel zien..

Je zou maar eens Rosalia geboekt hebben als headliner voor 2027.

Laatst bewerkt:
Rosalia was mogelijks het beste Sportpaleis-concert dat ik ooit gezien heb, wow. En zeggen dat ik eigenlijk vooral meeging met mijn beste vriendin, eerder dan dat ik zelf echt grote fan was voordien. Maar idd ook vraagtekens bij hoe festivalproof dit is

Rosalia was mogelijks het beste Sportpaleis-concert dat ik ooit gezien heb, wow. En zeggen dat ik eigenlijk vooral meeging met mijn beste vriendin, eerder dan dat ik zelf echt grote fan was voordien. Maar idd ook vraagtekens bij hoe festivalproof dit is
Dit 1 op 1 niet nee, maar kan me best voorstellen dat ze dit in een of andere vorm ook naar de festivals zal willen brengen. Allez, dat hoop ik toch.

Geen Editors in België en Nederland op hun tour komende winter. Die mogen we dus opschrijven als headliner voor 2027.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Zal wel nog datum komen na hun festivalshows. En zullen ook wel mooi plaatsje hebben op Werchter, zeker na succes laatste doortocht. Sub is ideaal.

Zal wel nog datum komen na hun festivalshows. En zullen ook wel mooi plaatsje hebben op Werchter, zeker na succes laatste doortocht. Sub is ideaal.
Editors op RW is al lang geen must meer denk ik?

2023 was nog eens een specialleke dat ze nog eens RW deden for old times sake, maar eigenlijk speelt de band elk jaar wel ergens in ons land. Ook in 2028 duiken die wel ergens op. En 2029, 2030,...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread