Denk dat de Klub de hoek in gaat, het staat soms ook rijen dik buiten voor de Klub vooral nu er buiten ook schermen zijn, dan behoud je alsnog de bottleneck.Dan zou het al helpen als ze Klub C een stukje oostwaarts verplaatsen, aan de andere kant van de bomenrij. Waar zou de Slope dan terecht komen?
Bekijk bijlage 19416