Rock Werchter 2026

If nothing is listed during 21P at other festivals either, surely it seems clear to me that nothing is being added on that Saturday?
Unless I’m wrong only Pinkpop and main square have announced their times and no headliner clashes with any other act at all?

Als op andere festivals ook niets tijdens 21P staat lijkt het me toch duidelijk dat er niets bij komt op die zaterdag?
En dan 3 shows tegelijk laten lopen, op 1 helft van het terrein? Dat gaat echt niet gebeuren…

At Mad Cool, multiple acts play at the same time as 21P, so it is certainly not a general rule. And as has already been mentioned: Klub C and Barn never overlap due to the soundbleed.
Good point, I forgot about that one too.

The times currently make no sense so I still expect something to be added before/after CMAT

Klinkt goed. Ben benieuwd!

Ik hoop sowieso op meer ruimte bij de Slope en betere doorloop langs Klub C - Barn.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ze hadden toch een deel in de hoek van de Slope/eettentjes bijgekocht vorig jaar? De Klub C die hoek in en de Slope nog altijd in het midden? Is de loop bottleneck tussen Klub en Barn ook gelijk weg.
Klub C verder weg van de Barn zou behoorlijk vervelend zijn. Ik heb best veel aaneensluitende optredens, dus dan zou ik nog meer gaan missen.
Bijvoorbeeld: Yard Act - Loyle Carner op donderdag, Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel op vrijdag en Joy Crookes - David Byrne - Ethel Cain op zondag.

Klub C verder weg van de Barn zou behoorlijk vervelend zijn. Ik heb best veel aaneensluitende optredens, dus dan zou ik nog meer gaan missen.
Bijvoorbeeld: Yard Act - Loyle Carner op donderdag, Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel op vrijdag en Joy Crookes - David Byrne - Ethel Cain op zondag.
Dat minuutje extra lopen zou weinig verschil daarin maken, terwijl het wel veel betere doorstroming zou geven

Dat minuutje extra lopen zou weinig verschil daarin maken, terwijl het wel veel betere doorstroming zou geven
Ik weet niet hoe snel jij loopt, maar in een minuutje extra zou ik knap vinden. De logica ontgaat me ook dat er een betere doorstroming is als je twee podia die voor veel bezoekers een vaste combinatie zijn verder uit elkaar zet.

Ik weet niet hoe snel jij loopt, maar in een minuutje extra zou ik knap vinden. De logica ontgaat me ook dat er een betere doorstroming is als je twee podia die voor veel bezoekers een vaste combinatie zijn verder uit elkaar zet.
De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.
Ben het met je eens. Die hoek met ook de merch erbij is altijd een opstopping. Klub C iets verder of licht gedraaid zou al een enorm verschil maken. En dan heb je het inderdaad over een afstand van 1 a 2 minuten extra lopen. Dat maakt op zo terrein al een wereld van verschil qua doorloop.

Ben ook benieuwd of dit een grotere Slope op gaat leveren. Staan toch wat bands die wel serieus publiek kunnen trekken dit jaar

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en NooT

Users who are viewing this thread