Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op Mad Cool spelen er meerdere acts gelijk met 21P, dus het is alvast geen algemene regel. En zoals al is aangehaald: Klub C en Barn overlappen nooit vanwege de soundbleed.
At Mad Cool, multiple acts play at the same time as 21P, so it is certainly not a general rule. And as has already been mentioned: Klub C and Barn never overlap due to the soundbleed.
Ze hadden toch een deel in de hoek van de Slope/eettentjes bijgekocht vorig jaar? De Klub C die hoek in en de Slope nog altijd in het midden? Is de loop bottleneck tussen Klub en Barn ook gelijk weg.
Ze hadden toch een deel in de hoek van de Slope/eettentjes bijgekocht vorig jaar? De Klub C die hoek in en de Slope nog altijd in het midden? Is de loop bottleneck tussen Klub en Barn ook gelijk weg.
Klub C verder weg van de Barn zou behoorlijk vervelend zijn. Ik heb best veel aaneensluitende optredens, dus dan zou ik nog meer gaan missen.
Bijvoorbeeld: Yard Act - Loyle Carner op donderdag, Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel op vrijdag en Joy Crookes - David Byrne - Ethel Cain op zondag.
Klub C verder weg van de Barn zou behoorlijk vervelend zijn. Ik heb best veel aaneensluitende optredens, dus dan zou ik nog meer gaan missen.
Bijvoorbeeld: Yard Act - Loyle Carner op donderdag, Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel op vrijdag en Joy Crookes - David Byrne - Ethel Cain op zondag.
Ik weet niet hoe snel jij loopt, maar in een minuutje extra zou ik knap vinden. De logica ontgaat me ook dat er een betere doorstroming is als je twee podia die voor veel bezoekers een vaste combinatie zijn verder uit elkaar zet.
Ik weet niet hoe snel jij loopt, maar in een minuutje extra zou ik knap vinden. De logica ontgaat me ook dat er een betere doorstroming is als je twee podia die voor veel bezoekers een vaste combinatie zijn verder uit elkaar zet.
De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.
De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.
Ben het met je eens. Die hoek met ook de merch erbij is altijd een opstopping. Klub C iets verder of licht gedraaid zou al een enorm verschil maken. En dan heb je het inderdaad over een afstand van 1 a 2 minuten extra lopen. Dat maakt op zo terrein al een wereld van verschil qua doorloop.
Ben ook benieuwd of dit een grotere Slope op gaat leveren. Staan toch wat bands die wel serieus publiek kunnen trekken dit jaar
De logica is dat de ingang van KlubC vaak voor opstopping zorgt omdat veel mensen vanaf buiten de tent naar een optreden kijken, en er tegelijkertijd een stroom mensen vanaf main naar barn gaat, andersom, of zelfs beide. En we weten beide niet hoe veel verder lopen het mogelijk zou zijn (als dit uberhaupt de besproken wijziging is), maar het zal geen kwartier extra zijn.