Ben er 4 jaar op rij naar toe geweest, met heerlijke line-ups voor zo'n klein festivalletje, ieder jaar wel minstens een stuk of 8 bands die de moeite waard waren!
- 2021: Alestorm, Eluveitie, Saltatio Mortis, Equilibrium, Seth, Aktarum, Cellar Darling, Psychonaut
- 2022: Skindred, Skáld, Dark Tranquillity, Ensiferum, Septicflesh, Primordial, Swallow The Sun, Infected Rain, Brutal Sphincter
- 2023: Korpiklaani, Paradise Lost, Amenra, Rotting Christ, Belphegor, Black Mirrors, Wolvennest, Lacrimas Profundere
- 2024: Amorphis, Sonata Arctica, Soilwork, Feuerschwanz, Candlemass, Delain, Equilibrium, Heidevolk, The Raven Age, Xandria, ODC
Vorig jaar vond ik al een stuk minder interessant, alleen op de zaterdag stonden nog wel een paar interessante namen (Eluveitie, Ihsahn, Enslaved, Aktarum, Winterfylleth), maar niet echt voldoende om erheen te gaan voor mij.
De vrijdag werd zelfs vrijwel volledig aan hardcore besteed, niet zo mijn ding.
Die lijn hebben ze dit jaar blijkbaar doorgetrokken.
Sterker nog, het lijkt er sterk op dat de geldkraan daar dicht is gegaan, en ze vrijwel alleen nog maar Belgische, Franse en een handjevol kleinere internationale namen hebben willen en/of kunnen boeken.
Heel armoedige line-up dit jaar, vergeleken met vorige jaren, eigenlijk geen enkele naam waar ik echt warm van wordt
Erg jammer, zie het de komende jaren eigenlijk ook niet meer beter worden.