Rock Werchter 2026

Behalve het tijdschema moet natuurlijk ook nog de laatste naam voor Klub C zaterdag bekend worden gemaakt.

Deze clashfinder van Wesley is al behoorlijk betrouwbaar voor wie een route wil bepalen. Hooguit schuiven de tijden nog wat omdat acts langer of korter spelen dan hierin staat.

Als die zondag zo eindigt, valt mijn zondag eigenlijk beter mee dan verwacht!

Voor Rise Against gezapig het terrein wat ronddwalen. Iemand aanraders?

Dan Rise against - Last Train - APC (al zullen die wellicht als enige geskipt moeten worden om plaatsje bij Byrne te bemachtigen) - David Byrne - sneeeel naar Moby om bijna de hele set mee te pakken - sneeeel naar Psychonaut - The Cure.

• Leuk
Waarderingen: phil
Als je niet van gezapig houdt kun je lekker heen en weer rennen van Slope naar Mainstage met het rijtje Bad Nerves - Westside Cowboy - SONS - NewDad.

Als die zondag zo eindigt, valt mijn zondag eigenlijk beter mee dan verwacht!

Dan Rise against - Last Train - APC (al zullen die wellicht als enige geskipt moeten worden om plaatsje bij Byrne te bemachtigen) - David Byrne - sneeeel naar Moby om bijna de hele set mee te pakken - sneeeel naar Psychonaut - The Cure.
Ik vind newdad wel goed, maar die zijn misschien net te laat klaar als je een mooie plek bij Rise Against wil. Ben daar zelf ook nog over aan het twijfelen

Ik vind newdad wel goed, maar die zijn misschien net te laat klaar als je een mooie plek bij Rise Against wil. Ben daar zelf ook nog over aan het twijfelen
NewDad stopt 5 minuten voordat Rise Against begint, dat is het vaste ritme tussen Slope en Mainstage. Voor mij is het een no-brainer dat ik NewDad wil zien. Rise Against kan me niet echt boeien.

Rock Werchter

Timetable coming soon
👀
Download the app and be the first to discover when your favourite artists are playing
🙌

Het tijdschema van Rock Werchter 2026 ontdek je morgen als eerste in onze Rock Werchter mobile app! Heb jij 'm al?

Alles wat je nodig hebt, zit in deze must-have app: van de laatste updates en de merchandise-shop tot notificaties wanneer jouw favoriete artiesten optreden. Mis geen beat van het laatste nieuws en navigeer moeiteloos door het Festivalpark dankzij de interactieve kaart die binnenkort wordt toegevoegd.

• Leuk
Waarderingen: mattman
How certain are we actually that another name needs to be added?
Well unless they’re starting later than any other day there should be. There’s no particular act that would get a lot longer time in there either (that being said, doubt it’ll be someone too big)

Wat is het schema van de Belgen met het wk voetbal? Misschien daar de reden zoeken?

Heb daar geen flauw benul van trouwens.
Indien ze eerste worden spelen ze op 1 juli. 2des op 3 juli om 20h. 3des kunnen ze beter al inpakken mijn gedacht.

Users who are viewing this thread