Best Kept Secret 2026

Bands of artiesten met Soundsystem in hun naam zouden verboden moeten worden😅
In eerste oogwenk las ik LCD Soundsystem🤣
In tegenstelling tot LCD Soundsystem is dit wel echt een Soundsystem met roots in die cultuur en niet gewoon een band of DJ die dat cool vindt klinken dus dan zou het eerder andersom moeten ;)

Schermafbeelding 2026-03-26 om 11.24.03.png

Ik denk dat we dit kunnen verwachten op de plek van coney island? Stukje Soundsystem cultuur wel echt leuk en passend op BKS als je t mij vraagt!

Het specifiek aankondigen als 'new nighttime additions' wijkt van de vorige BKS edities, zoals wel meer anders is deze editie. We hebben in ieder geval weer een paar weken de tijd om met elkaar uit te vogelen wat ze hiermee bedoelen; zijn dit acts voor Coney Islands | Niet Niks | Playground Love, voor nieuwe podia (Effenaar)? Wie doet het openingsbod?
Voelt wel Lowlandish aan, om de "nacht" worp los te doen. Ik kan er helaas weinig mee.

Door dit soort lichtingen (en daarvoor The Floor namen ook al) heb ik ook niet veel vertrouwen in de laatste lichting.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Ferraroo en mattman
Welke vrouw zou er realistisch nog aan de bovenkant bij kunnen komen op vrijdag?

Ik zit even te zoeken maar zie geen subheadliners van de te verwachten grootte die rond die tijd touren, in de trant van Bartnett of Polachek dus.
Addison Rae, Lykke Li, Oklou.

Welke vrouw zou er realistisch nog aan de bovenkant bij kunnen komen op vrijdag?

Ik zit even te zoeken maar zie geen subheadliners van de te verwachten grootte die rond die tijd touren, in de trant van Bartnett of Polachek dus.
The Beaches

Heb bij the beaches ook niet echt een BKS gevoel, maar misschien sta ik daar wat alleen in hoor.

Black Country New Road zijn ook aan het touren, zouden altijd langs mogen komen wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en AngieH
Heb bij the beaches ook niet echt een BKS gevoel, maar misschien sta ik daar wat alleen in hoor.
Heb ze live gezien in 013, vond het om eerlijk te zijn ook een klein beetje tegenvallen. Iets te veel van hetzelfde en teveel randgebeuren.

Als Sammy Virji en Job Jobse tot het nachtprogramma horen, zijn er dan weer twee "dagprogramma"plaatsen, waarvan we dachten dat die gevuld waren, op te vullen?

Helaas staat BCNR al op vrijdag op Primavera Porto.

Zou ik persoonlijk ook een mooie toevoeging vinden, ook qua breedheid aan genres aan de bovenkant.
Hebben wel een heel druk programma: spelen op 8, 9, 10 én 11 juni al. Dat zou dan een 5-daagse worden. En daarna vanaf 16/06 in Canada...

Als Sammy Virji en Job Jobse tot het nachtprogramma horen, zijn er dan weer twee "dagprogramma"plaatsen, waarvan we dachten dat die gevuld waren, op te vullen?

Helaas staat BCNR al op vrijdag op Primavera Porto.
Staan op donderdag in Porto.
Update: of nee, toch de vrijdag, terwijl er op hun eigen site 11/06 staat... 🤔

Users who are viewing this thread