Sport algemeen

wat een doodschop was dat ook op Marwan

4de provinciale onwaardig
en ook de laatste 15 minuten sta je achter en maar tijd rekken en rekken.

succes aan de nieuwe hoofdcoach daar want doodziek

Ik zei bewust team en niet selectie. Ik vind het als team, voor zover ik van de buitenkant kan beoordelen, erg matig.

Lammers moet eerst maar eens topfit worden, max 10 goals.
Pjaca lijkt mij ook een prima speler, goed voor een goaltje of 8?
Orjasaeter ken ik niet, maar maakte er nog niet meer dan 6. Vooruit geven we ook 8.
Hlynsson is nou ook niet iemand die ze aan elkaar rijgt, maar we zitten er lekker in dus geven hem er ook 8.
Vd Belt en Zerrouki scoren nauwelijks. Samen 6 voor de moeite.

Lang verhaal kort, ik denk dat er ten eerste te weinig scorend vermogen is.

Het middenveld vind ik heel erg zoutloos en in die linie de baas zijn scheelt zoveel in wedstrijden.

Keeper en verdediging is wel in orde.
Tot nu toe zat ik met de meesten nog aan de hoge kant 🙊 hopelijk komt het nog, vind Twente een prachtige club (heb ook een shirtje van de tijd met mijn held Blaise Nkufo ;) )

• On fire
Waarderingen: Koekdoos
wat een doodschop was dat ook op Marwan

4de provinciale onwaardig
en ook de laatste 15 minuten sta je achter en maar tijd rekken en rekken.

succes aan de nieuwe hoofdcoach daar want doodziek
Ze zijn daar toch weer wat gaan halen bij ons.
Een spits dat de laatste 2 jaar 3 keer kon scoren, een vervanger voor Angulo zonder stats bij zijn vorige club.
Weer een verdediger of twee op deadline Day, we geven iedereen een eerlijke kans maar ik vrees ervoor.

Hebben jullie geen interesse in een frisse TD genaamd Renard?

Ze zijn daar toch weer wat gaan halen bij ons.
Een spits dat de laatste 2 jaar 3 keer kon scoren, een vervanger voor Angulo zonder stats bij zijn vorige club.
Weer een verdediger of twee op deadline Day, we geven iedereen een eerlijke kans maar ik vrees ervoor.

Hebben jullie geen interesse in een frisse TD genaamd Renard?
Die frisse Renard mag je houden!
We hebben hem al gehad in 2019 en was snel terug weg

De zomerspelen waren destijds nog inbegrepen bij het 'standaard' abonnement bij HBO Max, maar ik ge ervan uit dat je nu ook nog de Sport add-on erbij moet nemen om alles te kunnen zien?
Positief verrast om te zien dat je alle winterspelen met het standaard abonnement kunt kijken. Zometeen maar eens goed beginnen met alpineskiën en vanmiddag de 3000m vrouwen schaatsen, als Tukker extra hard juichen voor Joy Beune!

Tot nu toe zat ik met de meesten nog aan de hoge kant 🙊 hopelijk komt het nog, vind Twente een prachtige club (heb ook een shirtje van de tijd met mijn held Blaise Nkufo ;) )
Heb ze op scherp gezet zeker, heerlijk uitgehaald tegen onze geliefde buurtjes 😍

Vandaag dan eindelijk de eerste medaille of misschien zelfs medailles voor Nederland? Leerdam natuurlijk de grote favoriet met runner ups, Takagi en Kok. Tot nu toe is de baan verrassend snel maar denk dat het op de kortere afstanden nog wel eens tegen kan vallen. Daarnaast ga ik vandaag ook het alpineskiën en rodelen proberen te kijken.

Tot nu toe is het freestylesnowboard toernooi mij het meeste bevallen. Big Air echt heel vet.
Eerste medaille van Klaebo ook met overmacht

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Tot nu toe is het freestylesnowboard toernooi mij het meeste bevallen. Big Air echt heel vet.
Eerste medaille van Klaebo ook met overmacht
Thnx voor de tip, sluit mooi aan op het rodelen, die ook maar even meepakken dus!

Users who are viewing this thread