Sport algemeen

We vervangen het ene slechte coëfficiëntenjaar voor het andere slechte coëfficiëntenjaar!

• Leuk
Waarderingen: Joris
Als het bij AZ wat gaat draaien, zie ik hen nog wel ver komen in de conference league, maar dat zou ook amper zoden aan de dijk zetten, volgens mij.

Vind ik niet, PSV had Union totaal onderschat en Union is en blijft een verdomd moeilijk te bespelen ploeg.
Tegen Newcastle was PSV kinderlijk naief en tactisch gefaald.
Het eindresultaat blijft hetzelfde.
union is veel stugger dan iedereen denkt
dat mocht ajax ook ervaren in de arena vorig jaar.
dat is echt geen hapbare brok.
union wint op psv, op gala en thuis tegen atalanta.
verder verliezen ze van atleti, newcastle, inter, marseille en bayern munchen

ook geen makkelijk schema hoor en toch 9 punten

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en zero
We hebben wel weer een Belgisch talent gestrikt! Al lijkt Bounida voor Marokko te gaan kiezen.

Als het bij AZ wat gaat draaien, zie ik hen nog wel ver komen in de conference league, maar dat zou ook amper zoden aan de dijk zetten, volgens mij.
Die mogen hem wel winnen en portugal vanaf nu geen wedstrijd meer winnen willen we erboven blijven. Ook België is ons in no-time voorbij vrees ik.

union is veel stugger dan iedereen denkt
dat mocht ajax ook ervaren in de arena vorig jaar.
dat is echt geen hapbare brok.
union wint op psv, op gala en thuis tegen atalanta.
verder verliezen ze van atleti, newcastle, inter, marseille en bayern munchen

ook geen makkelijk schema hoor en toch 9 punten
idd terwijl ze tegen Atletico en tegen Marseille ook een punt extra hadden kunnen pakken.
In CL zijn geen makkelijke poules, kijk naar Club Brugge, ook moeilijker dan vorig seizoen en toch er weer bij

Club Brugge met vier top-8 teams in hun poule (1. Arsenal, 2.Bayern, 5.Barcelona en 7. Sporting CP)

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige uitslagen voor mijn cluppie de laatste tijd, zonder te spelen doen we steeds goede zaken... Tsjoch!

IMG-20260130-WA0005.jpg

Wat een geweldige uitslagen voor mijn cluppie de laatste tijd, zonder te spelen doen we steeds goede zaken... Tsjoch!

Bekijk bijlage 18420
Het is jullie gegund! Gun het ADO daarentegen ook gewoon totaal niet, 2x in het stadion geweest en mijn nergens zo onveilig gevoeld en beide keren echt versteld gestaan van hoe vrouwonvriendelijk en racistisch de mensen daar waren. Hopelijk volgend jaar Cambuur weer in de Eredivisie, kan ik eindelijk eens jullie nieuwe stadion aanschouwen! Vanuit het uitvak dan wel te verstaan.

Twente was weer eens de eerste helft veel beter en geeft het dan weer volledig weg. Complimenten aan NAC, zit in geen enkele ploeg in de Eredivisie zoveel veerkracht en passie als bij hen, ben best jaloers als Twentesupporter.

Het is jullie gegund! Gun het ADO daarentegen ook gewoon totaal niet, 2x in het stadion geweest en mijn nergens zo onveilig gevoeld en beide keren echt versteld gestaan van hoe vrouwonvriendelijk en racistisch de mensen daar waren. Hopelijk volgend jaar Cambuur weer in de Eredivisie, kan ik eindelijk eens jullie nieuwe stadion aanschouwen! Vanuit het uitvak dan wel te verstaan.

Twente was weer eens de eerste helft veel beter en geeft het dan weer volledig weg. Complimenten aan NAC, zit in geen enkele ploeg in de Eredivisie zoveel veerkracht en passie als bij hen, ben best jaloers als Twentesupporter.
We zijn best een beetje trots op ons nieuwe stadion en ons uitvak moet ook top zijn! Zowel het zicht als de ontvangst. Dan is het wel mega triest dat een aantal lui van Ado dit seizoen vuurwerk gooiden vanuit daar naar onze tribunes... net of willen ze dat er netten of grote plastic wanden worden geplaatst 😤 Paar jaar terug bij Twente - Cambuur geweest in het uitvak, het broodje Twenteham was het enige hoogtepunt want we zijn voor mijn gevoel niet 1 keer over de middenlijn geweest 🤣 hopelijk kunnen we stappen zetten naar een eredivisionist met het nieuwe stadion én beleid (Lars Lambooij ole oleee) !

Paar jaar terug bij Twente - Cambuur geweest in het uitvak, het broodje Twenteham was het enige hoogtepunt want we zijn voor mijn gevoel niet 1 keer over de middenlijn geweest 🤣
Als het voetbal net zo goed was als het eten in de Grolsch Veste dan hadden we meer sterren gehad als Ajax inderdaad. Cambuur zie ik de komende jaren wel doorgroeien tot een vaste eredivisionist, ook gewoon altijd een mooie club gevonden al was het uitvak in jullie oude stadion wel echt verschrikkelijk haha. Nu dat opgelost is hopelijk door naar mooie jaren, behalve als jullie tegen Twente spelen dan 🤪

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Het oude stadion was in z'n totaliteit een enorme puinhoop haha. Geweldig qua locatie, maar een nieuwe was echt nodig.
Leeuwarden is een grote stad, de achterban is goed en stuk minder concurrentie dan in de rest van het land. Met goed beleid moet het kunnen. Dit seizoen mag het eigenlijk niet meer mis gaan, dan tot volgend seizoen! Moet het wel niet op zaterdag zijn ivm zelf voetballen..

Hij had er nooit opnieuw mogen beginnen maar hij is nu dan toch ontslagen.

oosting kan terug winnen na 2 verlies partijen.
laat de halve finale maar komen!

Users who are viewing this thread