Als de keuze tussen Alter Bridge, Breaking Benjamin en Knocked Loose ging, dan begrijp ik waarom ze Knocked Loose kiezen. Alter Bridge staat binnen 2 weken in de AB en er zijn nog steeds kaarten (terwijl er met Daughtry en Sevendust zelfs solide support acts zijn), daar waar de AB bij Knocked Loose snel was uitverkocht. En het blijft moeilijk inschatten, maar ik betwijfel dat BB veel populairder is, die zijn hier sowieso nooit echt doorgebroken. Voor Trivium valt misschien nog iets te zeggen.
Vul dat aan met Knocked Loose als band die nog stijgende is qua carrière en Alter Bridge en Breaking Benjamin die wel al even over hun hoogtepunt zijn en ik begrijp de keuze wel, ze kiezen voor de band die het best verkoopt.
Goed, het komt allemaal niet in de buurt van Twisted Sister en de knoop wordt (schijnbaar) wel erg vroeg doorgehakt, maar ze zullen echt wel weten dat er geen betere opties beschikbaar waren.
Dat Knocked Loose vorig jaar al om 15u stonden, betekent vooral dat ze toen absurd vroeg stonden, die hadden al perfect iets als de Jupiler Stage kunnen headlinen.