Pukkelpop 2026

Wacht wat?! Leg uit!

En die show van The Prodigy was nu ook niet bepaald heel memorabel als ik mij er nog goed aan herinner. Eels ervoor was wel prachtig.
Het verhaal gaat dat Prince, die op dat moment in Nederland was, bijna geboekt was als vervanger, maar hij wilde pas als laatste spelen. Bovendien wilde The Prodigy hun tijdslot niet verplaatsen, dus ging de boeking nooit door.

Het zou een absolute klassieker zijn geweest.

Het verhaal gaat dat Prince, die op dat moment in Nederland was, bijna geboekt was als vervanger, maar hij wilde pas als laatste spelen. Bovendien wilde The Prodigy hun tijdslot niet verplaatsen, dus ging de boeking nooit door.

Het zou een absolute klassieker zijn geweest.
Correct.
De deal was er blijkbaar. Maar zoals gekend bij Prince moest dit de laatste spot zijn, en zonder een echt einduur af te spreken. Dus set kon half uur duren, maar ook veel langer.
Helaas wilde The prodigy niet hun headliner spot afgeven en als sub hun ding doen.
Once in a lifetime opportunity gemist lijkt me.

Correct.
De deal was er blijkbaar. Maar zoals gekend bij Prince moest dit de laatste spot zijn, en zonder een echt einduur af te spreken. Dus set kon half uur duren, maar ook veel langer.
Helaas wilde The prodigy niet hun headliner spot afgeven en als sub hun ding doen.
Volgens mij zou Prince nooit maar een halfuurtje spelen op een festival. Als hij op de line-up zou gestaan hebben dan was het voor een paar uurtjes minstens.

• Leuk
Waarderingen: Golski
Correct.
Anderzijds kan je dat Prodigy ook niet kwalijk nemen

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Kachelle en Golski
Voor Werchter Boutique was ook 90min officieel, en we zijn ruim uur later geëindigd. Het begon even te regenen en dan werd Purple Rain ingezet o.a.

Toen op korte tijd 3x Prince kunnen zien. Heel blij mee.

Dit is toch totaal niet te vergelijken met een Goldband en Joost, die het ene na de andere StuBru hitje scoorden? Dacht echt dat dit iets was wat alleen in Nederland leeft? Zoals hier al gezegd had ik zoiets hoogstens veracht op de preparty op donderdag.
Dat leefde in mijn kringen alleszins.

Tien jaar geleden.

Geen idee hoe het ondertussen gesteld is met de Nederhop of dat nog veel gehoor kent bij het volk onder de 25 in Vlaanderen.

Eerder een nostalgieact dan wat anders.

KI/KI is echt wel vrij groot geworden hoor.
Ik denk dat ze afsluit mainstage zeker aan kan.
Lol nee, die gaat gewoon in de Boiler staan. Nog niet eens in de buurt van groot genoeg voor de main stage. Dat is al uitzonderlijk voor lokale superhelden als Charlotte De Witter of een internationale topact als Chase & Status.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en boilerfun
Dat leefde in mijn kringen alleszins.

Tien jaar geleden.

Geen idee hoe het ondertussen gesteld is met de Nederhop of dat nog veel gehoor kent bij het volk onder de 25 in Vlaanderen.

Eerder een nostalgieact dan wat anders.

Lol nee, die gaat gewoon in de Boiler staan. Nog niet eens in de buurt van groot genoeg voor de main stage. Dat is al uitzonderlijk voor lokale superhelden als Charlotte De Witter of een internationale topact als Chase & Status.
Pure gok en wishful thinking 😅 , omdat ik op vrijdag toch een dance afsluiter verwacht op de main.
Major Lazer dan mss...

Users who are viewing this thread