Pukkelpop 2026

je kunt de festivals van 20+ jaar geleden ook totaal niet meer vergelijken met de festivals van nu natuurlijk

3-4x meer acts per dag, meer podia, betere infrastructuur. grootsere shows, etc (en meer festivaldagen natuurlijk)
Anderzijds zijn de festivals ook gestegen in capaciteit.

Ook opvallend: zondag is de Drum and Bass dag geworden in de boiler, was klassiek zaterdag.
is niet zeker dat ze in de boiler spelen, kunnen wellicht ook de wave afsluiten.
major lazer, underworld en pendulum als wave headliners?!

BKS Heeft wel specifiek jongerentickets voor 'slechts' 99 euro terwijl volwassenen boven 21 jaar 140 Euro betalen voor een dagticket bijna dertig procent goedkoper voor jongeren. Dus best niet vergelijken.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Raad van State maakt brandhout van de btw-regeling, zou me niet verwonderen dat men extra tijd neemt om dit in te voeren.

• Leuk
Waarderingen: Golski
Wat niet wilt zeggen dat de regering dit MOET volgen.
Men zou dit op alle mogelijke niveaus en met zoveel mogelijk organisaties moeten aanklagen.
Hopelijk moeten ze hun huiswerk opnieuw maken want dit is een dikke buis.

Neil Young heeft zijn tournee van 2026 geannuleerd, dus de vervanger van Major Lazer valt af.

Ik betwijfel of ik hem ooit nog zal zien.šŸ™

• Wow
Waarderingen: Everyknight
Neil Young heeft zijn tournee van 2026 geannuleerd, dus de vervanger van Major Lazer valt af.

Ik betwijfel of ik hem ooit nog zal zien.šŸ™
Hij neemt "een pauze". Tot hij 100 is dan? In 2013 heeft ome Neil mij al fel ontgoocheld, nu hoeft het al helemaal niet meer voor mij. Ik draai zijn platen wel.

Wat een ramp voor Rock Zottegem.

Hij neemt "een pauze". Tot hij 100 is dan? In 2013 heeft ome Neil mij al fel ontgoocheld, nu hoeft het al helemaal niet meer voor mij. Ik draai zijn platen wel.

Wat een ramp voor Rock Zottegem.
Ik herinner me dat er in de shuttlebussen dat jaar stond: 'Keep on rocking on the free bus'. šŸ™

We hadden Prince op Pukkelpop gezien als The Prodigy niet zo egoĆÆstisch waren geweest. Klootzakken.

• Verdrietig
Waarderingen: mattman en Chimme
Jeroen Delodder heeft daarnet op Studio Brussel wellicht iets teveel info gegeven: ā€œGa dus zeker Odymel ns checken in de Fuse, Dour of Pukkelpopā€! 🫣

We hadden Prince op Pukkelpop gezien als The Prodigy niet zo egoĆÆstisch waren geweest. Klootzakken.
Wacht wat?! Leg uit!

En die show van The Prodigy was nu ook niet bepaald heel memorabel als ik mij er nog goed aan herinner. Eels ervoor was wel prachtig.

Users who are viewing this thread