Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op BKS er toch wel redelijk wat gezien met een dagticket. Ook van een vriend gehoord dat er in vorst nationaal heel wat waren.
Iets wat Humo ook bevestigd. Daarnaast wordt de populariteit van Turnstile hier enorm overschat denk ik.
BKS Heeft wel specifiek jongerentickets voor 'slechts' 99 euro terwijl volwassenen boven 21 jaar 140 Euro betalen voor een dagticket bijna dertig procent goedkoper voor jongeren. Dus best niet vergelijken.
Men zou dit op alle mogelijke niveaus en met zoveel mogelijk organisaties moeten aanklagen.
Hopelijk moeten ze hun huiswerk opnieuw maken want dit is een dikke buis.
Hij neemt "een pauze". Tot hij 100 is dan? In 2013 heeft ome Neil mij al fel ontgoocheld, nu hoeft het al helemaal niet meer voor mij. Ik draai zijn platen wel.
Hij neemt "een pauze". Tot hij 100 is dan? In 2013 heeft ome Neil mij al fel ontgoocheld, nu hoeft het al helemaal niet meer voor mij. Ik draai zijn platen wel.