Misty Fields 2026

De eerste namen voor ITGWO zijn bekend, en daar zitten ook wel wat kanshebbers bij voor MF gok ik: Madra Salach, The Beths en Wednesday?

Dat zou tof zijn!! Als ik de dagindeling van de eerste namen zie moet de headliner voor zondag nog volgen. Zou uit het lijstje hierboven Fat Dog al een potentiële headliner zijn? En Geese stond ook nog op het wensenlijstje van een Forumlif hier, en die zijn ook in de buurt (dacht ik)

Dat zou tof zijn!! Als ik de dagindeling van de eerste namen zie moet de headliner voor zondag nog volgen. Zou uit het lijstje hierboven Fat Dog al een potentiële headliner zijn? En Geese stond ook nog op het wensenlijstje van een Forumlif hier, en die zijn ook in de buurt (dacht ik)
Geese was ik. Maar ik denk dat die niet meer haalbaar zullen zijn.
Fat Dog kan zeker ook nog headliner worden.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Dat wist ik nog hoor 😎. Beiden zijn een toffe headliner voor Zondag, voor wat het waard is, want ze komen vast met een naam op de proppen die überhaupt nog niet genoemd is

Anna afgelopen vrijdag gezien. Ja zet die maar als headliner, zou waanzinnig zijn.
Staat op bks zondag, zal wel een regio clause in zitten dat ze niet op andere festivals in de buurt mag staan want dat is daar zelfs een best grote naam.

Van die lineup zal model/actrez een erg mooie sub headliner zijn. Jeffrey Lewis zie ik ook wel doorkomen

🌿
Juichen, klappen en proosten!? Jazeker, want aanstaande donderdag om 10:00 gooien we zes gloednieuwe Misty Fields namen de wereld in. Van oorverdovende noise, fuzzy-garage en indie-hiphop tot virtuoze gitaarklappertjes. Dat is nog eens briljant nieuws om de week mee te starten (al zeggen we het zelf).
🔥
👀

Users who are viewing this thread