Concertaankondigingen

30 x Madison Square Garden. Ik heb niks met die hele Harry Styles maar als hij dat uitverkoopt vind ik dat toch wel echt heel vet.
zou toch niet raar zijn als hij dat uitverkoopt? die tent is ongeveer even groot als de ziggo dome
30x MSG is ongeveer gelijk aan 8 of 10 stadion shows ofso lijkt me, de stadionshows die nu zijn aangekondigd voor Amsterdam zullen al ongeveer overeen komen qua capaciteit met 30x MSG
heel VS zal wel naar New York reizen voor die shows dus dat verkoopt binnen enkele minuten uit

zou toch niet raar zijn als hij dat uitverkoopt? die tent is ongeveer even groot als de ziggo dome
30x MSG is ongeveer gelijk aan 8 of 10 stadion shows ofso lijkt me, de stadionshows die nu zijn aangekondigd voor Amsterdam zullen al ongeveer overeen komen qua capaciteit met 30x MSG
heel VS zal wel naar New York reizen voor die shows dus dat verkoopt binnen enkele minuten uit
De prijzen in Amerika een beetje kennende, zal het voor veel Amerikanen goedkoper zijn om naar de EU te vliegen dan naar een show in Ney York.

Was in eerste instantie heel enthousiast over die aankondiging van Geordie Greep in Ekko, toevallig afgelopen weekend nog album The New Sound geluisterd.

Maar op dezelfde dag als Jeff Tweedy in de grote zaal van Vredenburg.

Groot dilemma dit.

Was in eerste instantie heel enthousiast over die aankondiging van Geordie Greep in Ekko, toevallig afgelopen weekend nog album The New Sound geluisterd.

Maar op dezelfde dag als Jeff Tweedy in de grote zaal van Vredenburg.

Groot dilemma dit.
Het valt prima heen en weer te rennen 🤣

Toevallig dagje erna moet ik voor werk letterlijk om de hoek zijn bij Ekko, dus dat wordt dan wel een hotelletje als ik erdoorheen kom. Hopelijk is er een presale ergens...

Totaal geen fan, maar ergens geen bizar dat een Pinkpop niet toeslaat om zo iets te boeken.
Ik wilde alweer meteen in de weerstand schieten. Maar ergens zou zo'n dag met een vrij goedkope popheadliner (neem Zara Larsson) + een dagje Vrienden van Amstel outdoor, toch best goed moeten verkopen (inclusief De Bankzitters dus). Maar ja...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik wilde alweer meteen in de weerstand schieten. Maar ergens zou zo'n dag met een vrij goedkope popheadliner (neem Zara Larsson) + een dagje Vrienden van Amstel outdoor, toch best goed moeten verkopen (inclusief De Bankzitters dus). Maar ja...
Ik meen het serieus, en ze moeten niet op BKS of Lowlands staan imo. Maar als ze op de Roxy Dekker dag staan kan je er serieus een behoorlijke doelgroep mee aanspreken die mogelijk ook een gateway kan zijn met hun eeste festival. En tuurlijk ga je klachten krijgen op socialmedia, maar dit had prima gepast op de buiten podia vroeg op de dag.

Pinkpop mag daar juist wat gedurfder imo zijn, straks staan ze er over 2 jaar als de hyper weer is gaan liggen. Zo is Suzan & Freek ook "te laat" om het echt relevant te maken in het kader van het grooste pop festival van Nederlan (raar dat ik relevant en Suzan & Freek in 1 zin gebruik, maar het had al eerder moeten gebeuren).

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en elo
Jep, want die show van TALITBV en Bong-Ra was al even bekend en op dezelfde datum. Linkje laat dat ook nog zien. Klinkt alsof ze toch anders hebben besloten.
Nog even hierop terugkomende: het kwam Jason niet bekend voor dat dit al een gekende datum was voor Bong-Ra en TALITBV. Hij wist me wel te vertellen dat ze een 'verrassingsoptreden' met The Answer... gingen doen. Maar ik zie nu zojuist een affiche op de FB pagina van Thy Catafalque waar ze al alle drie op staan, dus die verrassing is niet meer zo heel erg groot. 😅

Wel een heerlijk drietal zo voor slechts 21 euro.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nog even hierop terugkomende: het kwam Jason niet bekend voor dat dit al een gekende datum was voor Bong-Ra en TALITBV. Hij wist me wel te vertellen dat ze een 'verrassingsoptreden' met The Answer... gingen doen. Maar ik zie nu zojuist een affiche op de FB pagina van Thy Catafalque waar ze al alle drie op staan, dus die verrassing is niet meer zo heel erg groot. 😅

Wel een heerlijk drietal zo voor slechts 21 euro.
Ik denk ook dat ik 'm door de war haalde met vorig jaar. Maar die link verraadde het alsnog, dus zit toch half goed.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Cruz Beckham 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€18,40) vr 20 mrt '26
Daredevils @ Luxor, Arnhem (€28,00) do 5 feb '26 [punk...]
June Freedom 🇨🇻 @ Melkweg, Amsterdam (€25,90) do 2 apr '26 [afrobeats, kizomba, afrobeat, afro r&b, ...]
Kublai Khan TX 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) ma 22 jun '26 [metallic hardcore, texas hardcore, texas...]
Scott H. Biram + Dead Elvis + The Mono Kids! @ Phoenix, Breda (€15,00) vr 6 mrt '26
Alela Diane 🇺🇸 @ Burgerweeshuis, Deventer (€24,50) di 26 mei '26 [folk...]
Rotown, Rotterdam ma 25 mei '26
Ayoub @ Spot, Groningen (€19,50) wo 9 sep '26
Cypress Hill 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2026-06-17 [west coast hip hop, rap rock, hip hop...]
Di-Rect @ Ahoy, Rotterdam (€46,00) 2026-11-13
Ahoy, Rotterdam 2026-11-14
The Dirty Daddies 🇳🇱 @ Muziekgieterij, Maastricht za 28 nov '26
Nobel, Leiden vr 12 feb '27
Paard, Den Haag vr 22 jan '27
Paard, Den Haag za 23 jan '27
013, Tilburg vr 12 mrt '27
Hedon, Zwolle vr 29 jan '27
Hedon, Zwolle za 30 jan '27
Spot, Groningen za 13 feb '27
Effenaar, Eindhoven vr 8 jan '27
Effenaar, Eindhoven za 9 jan '27
Elmiene @ Melkweg, Amsterdam (€33,35) zo 29 nov '26 [indie r&b...]
Geordie Greep 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€25,50) di 17 feb '26 [crank wave...]
Ekko, Utrecht wo 18 feb '26
John Lewis 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€14,00) zo 31 mei '26 [cool jazz, jazz, bebop, hard bop...]
Jonna Fraser 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€36,00) vr 1 mei '26 [dutch hip hop, dutch rap pop...]
Juliet Fox 🇦🇺 @ Mezz, Breda (€13,50) za 2 mei '26 [acid techno, techno, hard techno...]
King Shiloh’s Skanking Sunday @ De Helling, Utrecht (€14,50) zo 29 mrt '26
Wolfmother 🇦🇺 @ Muziekgieterij, Maastricht za 22 aug '26 [rock, alternative rock, stoner rock, har...]

ietwat verlaat wegens prive dingetje... tot morgen!

Ook niet mijn muziek of persoon (zo lijkt), maar waarom moet dat alles zo denigrerend?
Is dat dan per se denigrerend? Ik begreep het meer als een term voor een kind dat succes behaalt dankzij het startkapitaal van de ouders. Als het wel een negatieve connotatie heeft neem ik mijn woorden terug. Ik was namelijk vooral verbaasd dat hij überhaupt muziek maakt, ken ze eigenlijk alleen als een familie van influencers.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: B0G5, Jamel en Timmetje

Users who are viewing this thread