Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Capaldi heeft zijn vorige Sportpaleis op enkele minuten uitverkocht dacht ik. War on Drugs zat ook (zo goed als) vol en 21 Pilots had hun ING Arena ook in een mum van tijd vol.
Ik loop eigenlijk alleen warm voor de donderdag. De rest van de dagen vind tot dusver nog niet interessant genoeg om meteen een weekendticket te kopen.
Ik loop eigenlijk alleen warm voor de donderdag. De rest van de dagen vind tot dusver nog niet interessant genoeg om meteen een weekendticket te kopen.
Bij mij dan weer de enige dag waarvoor ik nog niets voor voel. Het belet me zelfs een beetje om die combi te kopen... Alleen Loyle Carner spreekt me echt aan tot nu toe, War On Drugs leuk voor erbij. Mis toch nog echt die Vampire Weekend of Lorde die die main wat meer kleur hadden gegeven.
Hoop vooral dat er voor de avond nog wat moois bijkomt om de dag mee af te sluiten. Tips ook welkom.
ik denk inderdaad die band hit or miss is.
Bobbie is daar in de grootste factor, of hij "zin" heeft of niet
nu ik zeg nooit nee tegen een streepje primal scream als het op de juiste slot staat geboekt.
Laat ons zeggen dat er nu echt wel al genoeg acts met hun zwaartepunt decennia geleden op de line up staan en de aanvullende namen echt wel een stuk frisser mogen.
Er zijn genoeg andere podia voor bands als Primal Scream komende zomer.
Laat ons zeggen dat er nu echt wel al genoeg acts met hun zwaartepunt decennia geleden op de line up staan en de aanvullende namen echt wel een stuk frisser mogen.
Er zijn genoeg andere podia voor bands als Primal Scream komende zomer.
Ik zou het toch niet erg vinden als pakweg The Afghan Whigs, The Black Crowes, Manic Street Preachers, Pulp of Garbage... een plek op de affiche zouden krijgen.
Ik zou het toch niet erg vinden als pakweg The Afghan Whigs, The Black Crowes, Manic Street Preachers, Pulp of Garbage... een plek op de affiche zouden krijgen.