Rock Werchter 2026

een van de mooiste hoogtepunten ooit van mijn concertencarriere
Ik mocht er ook bij zijn in 1997. Dat was toen al een belevenis voor mij. Psychokiller een paar tandjes langzamer en David Byrne in een soort bodysuit alsof hij van zijn huid ontdaan was. Denk er soms nog aan.

Ik zeg....hoogstwaarschijnlijk de laatste Barnhead. Het rijtje Twigs - Robyn - xx is insane.
Robyn is toch geen barnhead (meer)? Ik zou het iig apart vinden als ze die boven FKA Twigs zetten. Verder zou het natuurlijk wel een erg keurig rijtje zijn!

En overigens fijn dat RW The Kooks eens een keer laat lopen. Die spelen al 10 jaar dezelfde setlist.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Mr. Y
Robyn is toch geen barnhead (meer)? Ik zou het iig apart vinden als ze die boven FKA Twigs zetten. Verder zou het natuurlijk wel een erg keurig rijtje zijn!

En overigens fijn dat RW The Kooks eens een keer laat lopen. Die spelen al 10 jaar dezelfde setlist.
Yes, Twigs na Robyn, zou ik ook zeggen.

Rijtje lijkt me heerlijk maar heb er wel beetje een hard hoofd in. Zou wel heel strak geboekt zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en Joslittel
Gezien Robyn het voorprogramma van Styles doet in Amsterdam: aansluitend rondje festivals en ook een passage op Werchter? Zo op die vrijdag in The Barn bv? 🙏
Gaat die binnenkort niet gewoon een eigen zaaltour aankondigen ter ondersteuning van haar nieuwe album?

Robyn heeft wel schaarste gecreëerd natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread