Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien Robyn het voorprogramma van Styles doet in Amsterdam: aansluitend rondje festivals en ook een passage op Werchter? Zo op die vrijdag in The Barn bv?
Ik mocht er ook bij zijn in 1997. Dat was toen al een belevenis voor mij. Psychokiller een paar tandjes langzamer en David Byrne in een soort bodysuit alsof hij van zijn huid ontdaan was. Denk er soms nog aan.
Gezien Robyn het voorprogramma van Styles doet in Amsterdam: aansluitend rondje festivals en ook een passage op Werchter? Zo op die vrijdag in The Barn bv?
Er was nog een miniieme kans op donderdag 2 juli maar The Kooks komen NIET naar RW wel naar Festival Dranouter, Lokerse Feesten en Suikerrock begin augustus.
Robyn is toch geen barnhead (meer)? Ik zou het iig apart vinden als ze die boven FKA Twigs zetten. Verder zou het natuurlijk wel een erg keurig rijtje zijn!
En overigens fijn dat RW The Kooks eens een keer laat lopen. Die spelen al 10 jaar dezelfde setlist.
Robyn is toch geen barnhead (meer)? Ik zou het iig apart vinden als ze die boven FKA Twigs zetten. Verder zou het natuurlijk wel een erg keurig rijtje zijn!
En overigens fijn dat RW The Kooks eens een keer laat lopen. Die spelen al 10 jaar dezelfde setlist.
Wil haar al lang eens live zien. In 2019 heb ik haar moeten missen door de clash met TOOL en daarvoor is het alweer van 2011 geleden dat ze nog eens in ons apenlandje stond...