Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik zo terug kijk zit er eigenlijk 0 logica in haha had dinsdag in me hoofd maar de vorige was op vrijdag en jaren ervoor ook elke keer een andere dag ze kijken niet zo nou op de dag dus
Vorig jaar op Lowlands gezien, erg leuk optreden. Zou prima op Pinkpop in de tent passen denk ik. Op LL stonden ze ook in een redelijk gevulde India tent.
Verwacht het eerlijk gezegd op zijn vroegst volgende week pas, verwacht er ook niet super veel van eerlijk gezegd. Vorig jaar kregen we met Tate Mcrea en Faithless nog wel 2 grote namen maar ik verwacht helaas voor mij dat het popnamen zullen zijn.
Verwacht het eerlijk gezegd op zijn vroegst volgende week pas, verwacht er ook niet super veel van eerlijk gezegd. Vorig jaar kregen we met Tate Mcrea en Faithless nog wel 2 grote namen maar ik verwacht helaas voor mij dat het popnamen zullen zijn.
Is Electric Callboy echt zo groot? Ik heb ze 1x op Pinkpop gezien een aantal jaar geleden en het was toen op dat tijdstip een heerlijk feestje, maar ik krijg toch wel een beetje Snollebollekes meets rock vibes bij die band. Voor een leuk feestje ter afwisseling prima, maar vind het muzikaal dan toch wel wat matig om dat op een hoge positie neer te zetten.
Ik had EC meer in gedachten als sub Noord, maar maakt voor mij niet uit welke van de 4 hoogste spots ze innemen zolang het maar de afsluiter niet is (wat al sowieso niet meer kan, aangezien alle afsluiters al aangekondigd zijn)