Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Antoon lijkt wel een zekerheidje, maar die zal waarschijnlijk pas na de show in het PLT Heerlen in maart bekend gemaakt worden voor Pinkpop. Not my cup of tea, maar ja.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, hij wordt ook getipt voor de Alpha op LL26. ik denk dat hij daar zelf ook meer naartoe zal neigen.
Is al weer een paar jaar geleden dat hij Acte de présence gaf op Pinkpop, maar zou zomaar weer eens kunnen.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, hij wordt ook getipt voor de Alpha op LL26. ik denk dat hij daar zelf ook meer naartoe zal neigen.
Is al weer een paar jaar geleden dat hij Acte de présence gaf op Pinkpop, maar zou zomaar weer eens kunnen.
Maar vorig jaar hadden ze eerst een post dat ze tijdens eurosonic op het podium mochten vertellen over pinkpop, de vraag was ''wanneer komen er nieuwe namen: Over een week''. Daarna kwam er een post op 21 januari dat het nog 150 dagen was, met daarbij de weer de tekst; 23 januari nieuwe namen.
Bij de derde en laatste drop kwam er een ietst stillere hint met de spotify-playlist waarin de eerste letters 'Inhaler' spelde. De dag daarop was het nog maar 100 dagen tot PP en de dag daarna kwam de derde en laatste drop.
Mochten ze dezelfde strategie van vorig jaar aanhouden, kunnen we de komende dagen idd iets verwachten. Maar dan verwacht ik dus ook dat ze eerst nog iets teasen.
Weet niks is vooral hoop omdat @Mark's Kal zij dat er deze week hoogste waarschijnlijk nieuwe namen komen en dinsdag een gebruikelijke dag is voor pinkpop over het algemeen