Pinkpop 2026

Antoon lijkt wel een zekerheidje, maar die zal waarschijnlijk pas na de show in het PLT Heerlen in maart bekend gemaakt worden voor Pinkpop. Not my cup of tea, maar ja.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, hij wordt ook getipt voor de Alpha op LL26. ik denk dat hij daar zelf ook meer naartoe zal neigen.
Is al weer een paar jaar geleden dat hij Acte de présence gaf op Pinkpop, maar zou zomaar weer eens kunnen.

Daar ben ik nog niet zo zeker van, hij wordt ook getipt voor de Alpha op LL26. ik denk dat hij daar zelf ook meer naartoe zal neigen.
Is al weer een paar jaar geleden dat hij Acte de présence gaf op Pinkpop, maar zou zomaar weer eens kunnen.
Nederlandse act dus één sluit het ander niet perse uit.

De interesse vanuit Pinkpop was overduidelijk in Groningen. Maar kan ook voor 2027 zijn.

Ik manifesteer Palaye Royale, Halsey en 1 van volgende 3: Electric Callboy / Bad Omens / Alter Bridge. Wie/wat denken jullie?

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Stephen Colbert Yes GIF by The Late Show With Stephen Colbert

Dan had ik gisteren wel een kleine teaser verwacht
Ik eigenlijk ook, kan vandaag nog uiteraard.

Maar vorig jaar hadden ze eerst een post dat ze tijdens eurosonic op het podium mochten vertellen over pinkpop, de vraag was ''wanneer komen er nieuwe namen: Over een week''. Daarna kwam er een post op 21 januari dat het nog 150 dagen was, met daarbij de weer de tekst; 23 januari nieuwe namen.

Bij de derde en laatste drop kwam er een ietst stillere hint met de spotify-playlist waarin de eerste letters 'Inhaler' spelde. De dag daarop was het nog maar 100 dagen tot PP en de dag daarna kwam de derde en laatste drop.

Mochten ze dezelfde strategie van vorig jaar aanhouden, kunnen we de komende dagen idd iets verwachten. Maar dan verwacht ik dus ook dat ze eerst nog iets teasen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal en EFDEE

Users who are viewing this thread