Pinkpop 2026

Ik zit te denken misschien wachten ze op RAYE die volgende week nog 2x in de ziggo staat, zou misschien nog een mooie toevoeging zijn op de zaterdag als main sub? Ze heeft dan ook de hele zomer nog niks staan, maar misschien ook juist een reden dat ze niet komt denk ik nu, anders had ze wel al wat andere festivals aangekondigd.

Ik zit te denken misschien wachten ze op RAYE die volgende week nog 2x in de ziggo staat, zou misschien nog een mooie toevoeging zijn op de zaterdag als main sub? Ze heeft dan ook de hele zomer nog niks staan, maar misschien ook juist een reden dat ze niet komt denk ik nu, anders had ze wel al wat andere festivals aangekondigd.
Denk dat er een kans is dat ze de komende tijd iets rustiger aan doet met touren, begint een beetje overkill te worden ook al is ze ijzersterk op het podium

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Denk dat er een kans is dat ze de komende tijd iets rustiger aan doet met touren, begint een beetje overkill te worden ook al is ze ijzersterk op het podium
Denk dit jaar geen festivaltour, maar focus op die arenashows in het voorjaar (plus die tour met Bruno Mars). Kan ze later dit jaar knallen met een tweede album en volgend jaar door de grote poort terugkeren en vanalles headlinen.

Denk dit jaar geen festivaltour, maar focus op die arenashows in het voorjaar (plus die tour met Bruno Mars). Kan ze later dit jaar knallen met een tweede album en volgend jaar door de grote poort terugkeren en vanalles headlinen.
Lijkt me inderdaad een perfecte headliner voor een van de drie andere festivals in NL in 2027. Zie zelfs Glastonbury dan nog wel gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en luluasas
Die is er tegen die tijd wel zo'n beetje klaar voor ja, niet perse mijn muziek maar was onder de indruk van haar show op Werchter. Was even vergeten dat ze met Bruno Mars meetourt deze zomer, stilzitten doet ze dus niet.

Jammer dat ze zowel Raye als Bruno Mars niet hebben/willen kunnen boeken dan had je toch een hele andere vrijdag gehad.

Haha festileaks heeft het nu op de frontpage staan. Lijkt me sterk dat dit erg betrouwbaar is gezien eerdere uitspraken van de chatbot, maar Electric Callboy zou mooi zijn.

• Leuk
Waarderingen: Sander28
Zeker omdat in bovenstaande afbeelding EC op zaterdag er zou bij komen en volgens de afbeelding van FL op de vrijdag?

Die chatbot heeft al zo vaak verkeerde dingen gezegd ze kunnen die er ook beter vanaf halen

Users who are viewing this thread