Pukkelpop 2026

hopelijk blijft het niet bij speculaties en komen we eind volgende week aan de hand van een teaser te weten wanneer de eerste namen lees headliners bekend worden gemaakt. er is namelijk 1 maar wel een goede ondertussen gekende reden om dat als organisatie deze maand al te doen maar niet volgende week al direct want dat zou te vroeg zijn na het sluiten van de wishlist deze vrijdag middernacht. ik verwacht van zodra de headliners voor de vr, za & zondag bekend zijn het eerste pakketje niet lang op zich zal laten wachten meer nog ik duurf zelfs te gokken ma 19/1, di 20/1 & woe 21/1 bekendmaking headliners per dag en vrijdag 23/1 een eerste (klein)pakket namen met de week erop nog een (klein)pakket namen met op zaterdag 31 jan start ticketverkoop. in iedergeval zullen ze er wel wat vaart achter willen zetten in de maten van het mogelijke.
En sebiet is het pas begin maart :ROFLMAO:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: bartv en Pukkelpopper
Die nieuwe single van Robyn is echt een schijf. Ik hoop echt dat ze in de marquee of de wave staat deze zomer!

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Die nieuwe single van Robyn is echt een schijf. Ik hoop echt dat ze in de marquee of de wave staat deze zomer!
Album komt er ook snel aan. Hopelijk doet ze festivals deze zomer. Zou een fenomenale tent-naam zijn!

Edit: net aangekondigd voor 27 maart!

Laatst bewerkt:
Oke nu 2026 begonnen is ga ik weer opzoek nr alle speculaties voor PKP. Zijn er al bijna zekerheden die ik moet weten?

Oke nu 2026 begonnen is ga ik weer opzoek nr alle speculaties voor PKP. Zijn er al bijna zekerheden die ik moet weten?
Amyl And The Sniffers, Turnstile, Florence + The Machine, Geese, Lambrini Girls, Sombr, Ravyn Lanae lijken mij zekerheden

• Leuk
Waarderingen: tosti
bij het scrollen kwam ik een reel van Pukkelpop tegen waar ze een klein stukje van Turnstile hun Tiny desk optreden laten zien, lijkt er toch op dat ze volgende week er aan beginnen!

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
bij het scrollen kwam ik een reel van Pukkelpop tegen waar ze een klein stukje van Turnstile hun Tiny desk optreden laten zien, lijkt er toch op dat ze volgende week er aan beginnen!
Ik gok op dinsdag de 20ste of dinsdag de 27ste. Opnieuw drie dagen lang de headliners.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Het zou me nog steeds vreemd lijken als Foo Fighters helemaal geen shows in België zouden geven en als hun enige optredens in het Verenigd Koninkrijk in Liverpool zouden plaatsvinden.
En met zo'n grote pauze in hun Amerikaanse tournee tussen 17 augustus en 12 september lijkt het nog steeds mogelijk dat ze de afsluiter van Pukkelpop zijn op zondag 23 augustus en vervolgens de week erna op Reading & Leeds spelen.

En nu hebben ze een reel over Eminem geplaatst. Vreemd gedrag om reels over een artiest te plaatsen als die niet geboekt is.

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
Het zou me nog steeds vreemd lijken als Foo Fighters helemaal geen shows in België zouden geven en als hun enige optredens in het Verenigd Koninkrijk in Liverpool zouden plaatsvinden.
En met zo'n grote pauze in hun Amerikaanse tournee tussen 17 augustus en 12 september lijkt het nog steeds mogelijk dat ze de afsluiter van Pukkelpop zijn op zondag 23 augustus en vervolgens de week erna op Reading & Leeds spelen.
Denk dat Jimmy hier eens gezegd had dat we de Foo's dit jaar niet op PKP moesten verwachten, maar kan me vergissen + R/L heeft al zijn headliners al.

Users who are viewing this thread