Ik ontdek dit nu, leuke uitdaging! Maar dat is wel even nadenken zeg. Pfieuw. Nog tot 31 januari de tijd?
Klopt, je hebt nog een paar weken de tijd. En een top10 of 25 is ook al voldoende als je de 50 niet zou halen.
Ik ontdek dit nu, leuke uitdaging! Maar dat is wel even nadenken zeg. Pfieuw. Nog tot 31 januari de tijd?
Wat een teaser. Wil de grootmeester van de suspence dan nu doorkomen met de lijst?In mijn longlist van 171 nummers zitten max 2 nummers per artiest, behalve 4 artiesten staan er met 3 nummers in: Taylor Swift, The XX, PJ Harvey & Billie Eilish. Nu kan het schuiven en schrappen echt beginnen![]()
Haha, de 50 halen is niet het probleemKlopt, je hebt nog een paar weken de tijd. En een top10 of 25 is ook al voldoende als je de 50 niet zou halen.
Ik heb op mijn beurt weer een leuke nieuwe ontdekking gedaan n.a.v. jouw lijst (Ezra Furman) én Daughter herontdekt; de CD If you leave is echt prachtig.Op dit moment de Spotify lijst osptaan van mijn top 50. Erg leuke concept dit. Als ik kijk naar mijn TOP2000 stemlijst, mijn wrapped en mijn Festileaks Top 100 lijst dan zitten daar echt schrikbarend weinig vrouwelijke artiesten in, dus het was best wel even graven in mijn favoriete playlists om tot die top 50 te komen. En ik kwam er toen ook meteen achter hoeveel mooie nummers van vrouwelijke artiesten ik luister, maar eigenlijk te weinig meeneem in mijn stemlijsten.
En we hebben een selectie van 150 songs! Er zijn 3 artiesten met drie noteringen, 20 artiesten met twee noteringen en dan 128 artiesten met één notering. Dit is geen telfout, want er zit een duet tussen van twee artiestes die daardoor elk op 2 noteringen komenWat een teaser. Wil de grootmeester van de suspence dan nu doorkomen met de lijst?
Nou ik heb seizoen 1 met heel veel plezier gekeken, alleen heb het daarna nooit meer verder opgepakt. Moet ook zeggen dat ik meer van de films ben dan van series. Heb Agnes Obel vooral ontdekt door automatische gegenereerde donkere en sombere, slaap- Indie lijstjes op Spotify.Ah ben niet meer de enige, ook fan van Dark?![]()
Billie Eilish, PJ Harvey, Taylor SwiftEn we hebben een selectie van 150 songs! Er zijn 3 artiesten met drie noteringen, 20 artiesten met twee noteringen en dan 128 artiesten met één notering. Dit is geen telfout, want er zit een duet tussen van twee artiestes die daardoor elk op 2 noteringen komenTo be continued, want voorlopig gaan jullie het met onderstaande initialen moeten doen!
3 artiesten met drie noteringen: B.E. / PJ H. / T.S.
20 artiesten met twee noteringen: A.C. / A. / B. / B.S. / T.C. / F.M. / FatM / G.A. / L.G. / M.A. / N.F. / N.D. / P.S. / R. / R. / S. O'C. / S.A. / S.V. / W.S. / T. XX
Verder kom ik effe niet.En we hebben een selectie van 150 songs! Er zijn 3 artiesten met drie noteringen, 20 artiesten met twee noteringen en dan 128 artiesten met één notering. Dit is geen telfout, want er zit een duet tussen van twee artiestes die daardoor elk op 2 noteringen komenTo be continued, want voorlopig gaan jullie het met onderstaande initialen moeten doen!
3 artiesten met drie noteringen: B.E. / PJ H. / T.S.
20 artiesten met twee noteringen: A.C. / A. / B. / B.S. / T.C. / F.M. / FatM / G.A. / L.G. / M.A. / N.F. / N.D. / P.S. / R. / R. / S. O'C. / S.A. / S.V. / W.S. / T. XX
No ABBA, rest wel correct hahaBillie Eilish, PJ Harvey, Taylor Swift
ABBA, Beyoncé, Florence & The Machine, Nelly Furtado, Rihanna, Sinead O'Conner, The XX.
Pas.
Aaliyah, London Grammar en Tracy Chapman staan er wel in, maar beiden slechts éénmaal. The White Stripes komen zelfs helemaal niet voor (want zingt zij ooit dan?Verder kom ik effe niet.
Billie Eilish
PJ Harvey
Taylor Swift
AC
Aaliyah
Beyoncé (of Björk)
Brittney Spears
Tracy Chapman
Fleetwood Mac
Florence + The Machine
GA
London Grammar
Massive Attack?
Nelly Furtado
ND
Patti Smith
Rihanna
Rosalía
Sinnead O Connor
Skunk Anasie
SV
White Stripes?
The xx
No DoubtVerder kom ik effe niet.
Billie Eilish
PJ Harvey
Taylor Swift
AC
Aaliyah
Beyoncé (of Björk)
Brittney Spears
Tracy Chapman
Fleetwood Mac
Florence + The Machine
GA
London Grammar
Massive Attack?
Nelly Furtado
ND
Patti Smith
Rihanna
Rosalía
Sinnead O Connor
Skunk Anasie
SV
White Stripes?
The xx
Ieder zijn ding natuurlijk, maar als je S1 met plezier gekeken hebt, zou ik je toch heel erg aanraden om hem af te kijken. Beste serie ooit imo. Ook "maar" 3 seizoenen, dus het is ook niet zo dat je er maanden aan kwijt hoeft te zijnNou ik heb seizoen 1 met heel veel plezier gekeken, alleen heb het daarna nooit meer verder opgepakt. Moet ook zeggen dat ik meer van de films ben dan van series. Heb Agnes Obel vooral ontdekt door automatische gegenereerde donkere en sombere, slaap- Indie lijstjes op Spotify.
No Doubt klopt, niet twijfelen!No Doubt
St. Vincent?
De rest geen idee.
4. Epica - Cry For The Moon (The Embrace That Smothers, pt. 4)