Werchter Parklife 2026

Ik ben het quasi altijd eens met u Jimmy, maar hier vind ik 'hoogst ongelukkig' toch wel een foute woordkeuze.

Ik ga er vanuit dat een organisatie als tw classic toch elk woord wikt en weegt in hun persberichten. Als je dan afkomt met totaal andere genres, dan is het volstrekt logisch dat mensen zich bedot voelen. We spreken hier niet over een ticketje van 5 euro he.

Ik heb zelf geen ticket, maar dit is niet hetgeen er verwacht werd.

Dienen die heeft beslist om bv een Zwangere Guy te boeken en te denken dat dit een goede keuze is, mag toch eens wat aan zelfreflectie doen.
Ja geen idee hoe het exact allemaal gelopen is. Ermee de mogelijke verklaringen.

Zeker, er zullen verklaringen zijn, maar goed, dat maakt de tickethouder niet uit he.
Btw, ik heb niets tegen u ofzo he voor alle duidelijkheid.
Ik kan het wel aan 😅. Maar de gevoeligheid binnen dit onderwerp ligt toch erg hoog. Probeer gewoon de dingen wat te nuanceren en een plaats te geven. Wie er wat verder over wil ranten of wat dan ook, altijd welkom in mijn PM.

Wel oprecht benieuwd wat het gaat geven eind juni als hij er staat.

Ik kan het wel aan 😅. Maar de gevoeligheid binnen dit onderwerp ligt toch erg hoog. Probeer gewoon de dingen wat te nuanceren en een plaats te geven.

Zoals je al hebt aangegeven, vrees ik vooral voor veel verkeerschaos😅
En een lege weide de eerste uren.

Zoals je al hebt aangegeven, vrees ik vooral voor veel verkeerschaos😅
En een lege weide de eerste uren.
Daar vrees ik ook voor. Is ook niet het type publiek dat massaal de trein pakt denk ik. Ook een zondag. Dus ook die uitstroom gaat niet eenvoudig worden.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Ik heb eens out of the box zitten denken (en ik weet wel dat gaat niet) maar ik denk oprecht dat mensen blijer zouden zijn, mocht het bv alleen Papa Roach en linkin Park geweest zijn en dat ze zeggen: ge krijgt allemaal 20 euro aan drankbonnen,omdat we geen volwaardige lineup konden maken ipv dit.

Nee, ik denk gewoon dat situatie in juni vorig jaar er anders uit zag dan in het najaar qua beschikbaarheid en mogelijkheid.

Maar duidelijk dat een groep mensen die tickets hebben zich helemaal niet kunnen vinden in die keuze en volledig gesterkt zijn door de eigen beschrijving vanuit LN.

Beste vergelijking is misschien RW19 en die donderdag? Dat ook velen zich bedot voelden?
RW19 is er dan uiteindelijk geschakeld die donderdag, was dat omdat de verkoop niet best liep of omdat de reacties niet mals waren?

Ik verwacht niet meteen iets, misschien dat er nog 1 metal band gevonden kan worden en er naar 7 bands gegaan wordt?

RW19 is er dan uiteindelijk geschakeld die donderdag, was dat omdat de verkoop niet best liep of omdat de reacties niet mals waren?

Ik verwacht niet meteen iets, misschien dat er nog 1 metal band gevonden kan worden en er naar 7 bands gegaan wordt?
In het persbericht toen stond dat er massaal commentaar was gekomen en ze hebben geluisterd.
Weetje in de rand, ZG was 1 van de oplossingen toen trouwens 😅.

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Nee, ik denk gewoon dat situatie in juni vorig jaar er anders uit zag dan in het najaar qua beschikbaarheid en mogelijkheid.

Maar duidelijk dat een groep mensen die tickets hebben zich helemaal niet kunnen vinden in die keuze en volledig gesterkt zijn door de eigen beschrijving vanuit LN.

Beste vergelijking is misschien RW19 en die donderdag? Dat ook velen zich bedot voelden?
Ja, daar zou je het nog wel mee kunnen vergelijken ja.
En dan die drogreden dat mensen nog moeten werken of naar school moeten gaan. Soms denken ze daar echt dat de mensen alles geloven. :D

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Als mensen nou stoppen met betalen voor dat soort dingen....
Het is niet gaan of heel ver van achter staan als je die afzettaks niet wil betalen… Veel mensen kiezen hierdoor maar eieren voor hun geld, maar het is inderdaad gewoon een walgelijk principe dat er geld wordt verdiend aan het maken van een schifting tussen de klanten. Mensen die bereid zijn om om de zoveel tijd te melden vanaf heel vroeg, die gun ik een plek vooraan. Niet de mensen die toevallig meer te besteden hebben.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gezien het uurschema al online staat zie ik dat niet meteen veranderen.
Dus dan zal het al als opener moeten zijn (en dus iets kleins) dat is dan ook niet meteen de oplossing.

Gezien het uurschema al online staat zie ik dat niet meteen veranderen.
Dus dan zal het al als opener moeten zijn (en dus iets kleins) dat is dan ook niet meteen de oplossing.
Joe Hahn is dj, ze kunnen er Fred Again nog achter plaatsen🤣

• Haha
Waarderingen: Joe
Ik herinner me ook dat Zwangere Guy op de lineup stond van die Taylor Swift dag die nooit is doorgegaan.

Qua dagevents vind ik dat nog altijd een veel vreemdere boeking dan ZG voor dit. 😅

• Leuk
Waarderingen: elo, jimmywe en Timmetje
Ik kan het wel aan 😅. Maar de gevoeligheid binnen dit onderwerp ligt toch erg hoog. Probeer gewoon de dingen wat te nuanceren en een plaats te geven. Wie er wat verder over wil ranten of wat dan ook, altijd welkom in mijn PM.

Same here. Absoluut niets tegen jou of je mening hierrond. Integendeel; ik apprecieer je posts doorheen de meerdere threads van RW, Graspop al meerdere jaren. Altijd interessante inzichten en/of tussen de lijnen door soms wat we wel/niet kunnen verwachten. Het ligt idd ... gevoelig :)

Ik herinner me ook dat Zwangere Guy op de lineup stond van die Taylor Swift dag die nooit is doorgegaan.

Qua dagevents vind ik dat nog altijd een veel vreemdere boeking dan ZG voor dit. 😅
Had ik zelfs al gewist uit men geheugen. Stel wel vast dat de TW Classic line up van dat jaar de beste ooit moest zijn geweest.

Users who are viewing this thread