Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@het Festileaks team. Ik ga hier al een tijdje mee en ben begonnen als fervent volger van fora zoals dit, Graz en efest. De community hier is doorheen de jaren enorm gegroeid waarvoor een oprechte proficiat in zijn plaats is. Het is een forum dat breed gedragen wordt.
Maar groei kan ook negatieve effecten hebben zeker op lange termijn. Zo is het op efestivals al een tijd niet meer te harden omdat er nooit paal en perk gesteld werd aan de enorme hoeveelheid trolls.
Ik kan alleen maar vragen van behoedzaam te zijn tegen dit soort individuen.
De negeerknop is een heilzaam middel maar dat houdt het quoten van die members door anderen natuurlijk niet tegen. Het is geen gemakkelijke kwestie natuurlijk.
Doorgezet naar iemand die hier wel verstand van heeft.
Dit zijn, ben ik bang, wat lastigere klusjes om uit te zoeken. Hoor meer geklaag over mobiel op het Forum, dus gaan eens kijken wat daar aan de hand is.
Ik krijg sinds een week ofzo opvallend vaak het cookiemonster in beeld met de vraag welke cookies ik allemaal lust… Ik zit op Safari op de iPhone 17 Pro.