Forum feedback

Ik krijg foutmeldingen bij de reclames. Weet niet of dat door de site of Google komt. Al zijn er twee 'bidders'.
Dacht, ik geef het even aan.
1000044686.png

Bijlagen

• Screenshot_20251124-204307.png
    Screenshot_20251124-204307.png
    785,5 KB · Weergaven: 0
Misschien is het er al een tijdje en kan ik het gewoon niet vinden, maar is er voor dit forum ook een Dark-mode beschikbaar?

@het Festileaks team. Ik ga hier al een tijdje mee en ben begonnen als fervent volger van fora zoals dit, Graz en efest. De community hier is doorheen de jaren enorm gegroeid waarvoor een oprechte proficiat in zijn plaats is. Het is een forum dat breed gedragen wordt.

Maar groei kan ook negatieve effecten hebben zeker op lange termijn. Zo is het op efestivals al een tijd niet meer te harden omdat er nooit paal en perk gesteld werd aan de enorme hoeveelheid trolls.
Ik kan alleen maar vragen van behoedzaam te zijn tegen dit soort individuen.
De negeerknop is een heilzaam middel maar dat houdt het quoten van die members door anderen natuurlijk niet tegen. Het is geen gemakkelijke kwestie natuurlijk.

Doorgezet naar iemand die hier wel verstand van heeft.

Dit zijn, ben ik bang, wat lastigere klusjes om uit te zoeken. Hoor meer geklaag over mobiel op het Forum, dus gaan eens kijken wat daar aan de hand is.

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
GIF by The Grinder

• Winning
Waarderingen: JP5
Ik krijg sinds een week ofzo opvallend vaak het cookiemonster in beeld met de vraag welke cookies ik allemaal lust… Ik zit op Safari op de iPhone 17 Pro.

Sinds deze ochtend werken alle tekstverwerk opties niet meer bij mij op mijn telefoon. Alle knopjes zijn licht grijs geworden en kan er niks meer mee.

Ik heb van Festileaks forum een app gemaakt en gebruik Goosegooseduck als browser

Sinds deze ochtend werken alle tekstverwerk opties niet meer bij mij op mijn telefoon. Alle knopjes zijn licht grijs geworden en kan er niks meer mee.

Ik heb van Festileaks forum een app gemaakt en gebruik Goosegooseduck als browser
Heb je per ongeluk op het vergrootglas icoon rechtsboven geklikt?

Users who are viewing this thread