Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden?
Het was net zo vredig!
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden?
Tja je moet het ook maar doen met wat er beschikbaar is. BMTH is idd snel op herhaling, maar anders had je nóg iets van de grootte van The Offspring headliner moeten maken, dat wil je ook niet. Met een niche festival als GMM is dat nou eenmaal moeilijker dan bijv. een Rock Werchter, bij zo'n mainstream festival ben ik het wel met je eens.Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden? Het is niks persoonlijk op de bands, maar ik vind 2 jaar echt te snel. BMTH nu al terug als headliner vind ik te snel, moet minstens 2 volle jaren tussen zitten is mijn persoonlijke mening. Dus 2027 (2025 en 2026 er tussen is 2 volle jaren) hadden ze er pas terug mogen staan, vind ik. Voor niet-headliners vind ik het geen probleem als ze er zelfs back to back staan (zoals dit jaar en vorig jaar bv Lagwagon, ook al ben ik geen Lagwagon fan). Voor Machine Head en Judas Priest vond ik het ook te snel, back to back is not done voor headliners vind ik. Ook al ben ik Machine Head fan en zag ik dus uiteraard beide shows, Judas Priest was nu een ander verhaal (want ik wou ook een stuk Pendulum zien) maar daar ben ik ook fan van dus persoonlijk zeker geen problemen mee maar als ik zelf boeker was zou ik het niet willen (al was Machine Head mogelijks een upgrade vanuit Avenged Sevenfo...euh ik bedoel al was Machine Head mogelijks een noodoplossing voor Avenged Sevenfold)
Bwau, zoveel ambras zal er van mijn vraag wel niet komen zeker?Het was net zo vredig!
idealiter zouden ze 2-3 jaar tussen laten zoals Sabaton, Volbeat nu (2022-2026) of Def Leppard (2023-2026)Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden? Het is niks persoonlijk op de bands, maar ik vind 2 jaar echt te snel. BMTH nu al terug als headliner vind ik te snel, moet minstens 2 volle jaren tussen zitten is mijn persoonlijke mening. Dus 2027 (2025 en 2026 er tussen is 2 volle jaren) hadden ze er pas terug mogen staan, vind ik. Voor niet-headliners vind ik het geen probleem als ze er zelfs back to back staan (zoals dit jaar en vorig jaar bv Lagwagon, ook al ben ik geen Lagwagon fan). Voor Machine Head en Judas Priest vond ik het ook te snel, back to back is not done voor headliners vind ik. Ook al ben ik Machine Head fan en zag ik dus uiteraard beide shows, Judas Priest was nu een ander verhaal (want ik wou ook een stuk Pendulum zien) maar daar ben ik ook fan van dus persoonlijk zeker geen problemen mee maar als ik zelf boeker was zou ik het niet willen (al was Machine Head mogelijks een upgrade vanuit Avenged Sevenfo...euh ik bedoel al was Machine Head mogelijks een noodoplossing voor Avenged Sevenfold)
ik zie eerlijk gezegd niet echt in wat ze hadden kunnen boeken op de plaats van BMTH dat minstens net zo veel tickets verschuift (zonder bands op herhaling te boeken)Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden? Het is niks persoonlijk op de bands, maar ik vind 2 jaar echt te snel. BMTH nu al terug als headliner vind ik te snel, moet minstens 2 volle jaren tussen zitten is mijn persoonlijke mening. Dus 2027 (2025 en 2026 er tussen is 2 volle jaren) hadden ze er pas terug mogen staan, vind ik. Voor niet-headliners vind ik het geen probleem als ze er zelfs back to back staan (zoals dit jaar en vorig jaar bv Lagwagon, ook al ben ik geen Lagwagon fan). Voor Machine Head en Judas Priest vond ik het ook te snel, back to back is not done voor headliners vind ik. Ook al ben ik Machine Head fan en zag ik dus uiteraard beide shows, Judas Priest was nu een ander verhaal (want ik wou ook een stuk Pendulum zien) maar daar ben ik ook fan van dus persoonlijk zeker geen problemen mee maar als ik zelf boeker was zou ik het niet willen (al was Machine Head mogelijks een upgrade vanuit Avenged Sevenfo...euh ik bedoel al was Machine Head mogelijks een noodoplossing voor Avenged Sevenfold)
En wat willen de cursieve bands zeggen?combi is binnen .
mijn lijstje .
Dik = Must see
Normaal = wil ik graag zien
Donderdag
Danko Jones.
Cult off luna
Antrax
President
Pennwise
Within Temptation
Megadeth
The Offspring
Limp Bizkit
Wind rose
Bloodywood
Vrijdag
Drowning pool
Old man's child
Cavalera
Trivium
Sex Pistols
Alter Bridge
Twisted Sister
Kublai khan tx
Cradle of filth
Volbeat
Breaking Benjamin
Zaterdag
Fleddy Melculy
Baby metal
Architects
Sepultura
Lacuna coil
Malevolence
Hollywood Undead
Ice Nine Kills
Bad Omens
Freddy Melculy
Bring Me the Horizon
Feuerschanz
Zondag
Venom
Mastadon
Kanonenfieber
Black label society
Europe
Alice Cooper
Electric Callboy
Sabaton
Bwau, zoveel ambras zal er van mijn vraag wel niet komen zeker?
En juist, vredig. Om maar niet te zeggen saai. Ik begon me hier te vervelen![]()
ik tel 42 headliners als we kijken naar de bands wat nog touren (dus faith no more, en rage against the machine al terug in de doos gestoken)Vind dit een domme opmerking,....
ok noem even zonder bands zoals Metallica, AC/DC en Rammsteijn e.d. te noemen die alleen al een stadion met meer dan het bezoekersaantal uitverkopen op
en dan even kijken voor de roulatie ,... 8 per jaar dus 8+8 is 16 en dan jaar verversing dus 24 grote headline waardige (anders is er weer een nieuwe discussie) Graspop namen,..... 24 he geen 1 minder beste @won666 want anders klopt je stelling niet meer
realistische namen !!!!
| Limp Bizkit |
| The Offspring |
| Twisted Sister |
| Volbeat |
| Bad Omens |
| Bring Me The Horizon |
| Def Leppard |
| Sabaton |
| Within Temptation |
| Alice Cooper |
| Gojira |
| Marilyn Manson |
| Metallica ( |
| Rammstein |
| Linkin Park |
| System of a down |
| Lamb of God |
| Helloween |
| Pantera |
| Disturbed |
| Tool |
| Slipknot |
| Powerwolf |
| Iron Maiden |
| Behemoth |
| Judas Priest |
| Deftones |
| Parkway Drive |
| Scorpions |
| Guns N' Rozes |
| Mötley Crüe |
| A perfect circle |
| Machine Head |
| Five Finger Death Punch |
| Ghost |
| Avenged Sevenfold |
| Korn |
| Till Lindemann |
| Nine Inch Nails |
| (Sleep Token) |
| (Falling In Reverse) |
| (Electric Callboy) |
En ik vind deze classificatie en het belerende toontje in de rest van je post dan weer totaal onnodig. Slaat helemaal nergens op om zo uit de bocht te vliegen na een vrij normale post en vraag van een ander lid.Vind dit een domme opmerking,....
Ik moet u misschien toch gelijk geven @KoekdoosVind dit een domme opmerking,....
ok noem even zonder bands zoals Metallica, AC/DC en Rammsteijn e.d. te noemen die alleen al een stadion met meer dan het bezoekersaantal uitverkopen op
en dan even kijken voor de roulatie ,... 8 per jaar dus 8+8 is 16 en dan jaar verversing dus 24 grote headline waardige (anders is er weer een nieuwe discussie) Graspop namen,..... 24 he geen 1 minder beste @won666 want anders klopt je stelling niet meer
realistische namen !!!!
Het moet natuurlijk ook haalbaar blijven en het moet logistiek mogelijk zijn. Daarin snap ik @Slyder73x wel. Maar inderdaad wel een mooie lijstBlackwaterPark zei:
ik tel 42 headliners als we kijken naar de bands wat nog touren (dus faith no more, en rage against the machine al terug in de doos gestoken)
Klik om te vergroten...
Limp Bizkit The Offspring Twisted Sister Volbeat Bad Omens Bring Me The Horizon Def Leppard Sabaton Within Temptation Alice Cooper Gojira Marilyn Manson Metallica ( Rammstein Linkin Park System of a down Lamb of God Helloween Pantera Disturbed Tool Slipknot Powerwolf Iron Maiden Behemoth Judas Priest Deftones Parkway Drive Scorpions Guns N' Rozes Mötley Crüe A perfect circle Machine Head Five Finger Death Punch Ghost Avenged Sevenfold Korn Till Lindemann Nine Inch Nails (Sleep Token) (Falling In Reverse) (Electric Callboy)
is een Lijst van alle (nog tourende) graspop headliners uit het verleden,Enkele namen wat in de nabije toekomst zullen headlinen en enkele extra's als Metallica, Linkin Park.Het moet natuurlijk ook haalbaar blijven en het moet logistiek mogelijk zijn. Daarin snap ik @Slyder73x wel. Maar inderdaad wel een mooie lijst
Zie hier.Hoe staan jullie eigenlijk tegenover headliners die na 2 jaar al opnieuw geboekt worden? Het is niks persoonlijk op de bands, maar ik vind 2 jaar echt te snel. BMTH nu al terug als headliner vind ik te snel, moet minstens 2 volle jaren tussen zitten is mijn persoonlijke mening. Dus 2027 (2025 en 2026 er tussen is 2 volle jaren) hadden ze er pas terug mogen staan, vind ik. Voor niet-headliners vind ik het geen probleem als ze er zelfs back to back staan (zoals dit jaar en vorig jaar bv Lagwagon, ook al ben ik geen Lagwagon fan). Voor Machine Head en Judas Priest vond ik het ook te snel, back to back is not done voor headliners vind ik. Ook al ben ik Machine Head fan en zag ik dus uiteraard beide shows, Judas Priest was nu een ander verhaal (want ik wou ook een stuk Pendulum zien) maar daar ben ik ook fan van dus persoonlijk zeker geen problemen mee maar als ik zelf boeker was zou ik het niet willen (al was Machine Head mogelijks een upgrade vanuit Avenged Sevenfo...euh ik bedoel al was Machine Head mogelijks een noodoplossing voor Avenged Sevenfold)
Edit: wel max 5 b2b boekingen per jaar, vind ik
Ook maar eens een voorzichtige eerste route gemaakt a.d.h.v. de clashfinder: https://clashfinder.com/s/graspop26/?user=1ki7uv.mw&
Groen = zeker zien
Blauw = optie
Toegegeven, ik moet nog een hele hoop inluisteren. Maar wat nu opvalt:
- Vooralsnog 0 artiesten in de Marquee die ik wil zien... Is dit dan een specifiek genre wat hier voornamelijk staat en mij niet ligt? Jammer want vind die tent an sich wel heel vet, iemand dus nog aanraders?
- Zaterdag is niet goed voor de stappenteller
- Zondag maar 2 must see's, kan verder nog alle kanten op gaan
Mocht iemand o.b.v. deze clashfinder denken dat een bepaalde artiest wel in mijn straatje zou moeten liggen, maar die ik nog niet aangeklikt heb, let me know!
Ooh gaaf! Fleddy komt 2 keer? Top!!combi is binnen .
mijn lijstje .
Dik = Must see
Normaal = wil ik graag zien
Donderdag
Danko Jones.
Cult off luna
Antrax
President
Pennwise
Within Temptation
Megadeth
The Offspring
Limp Bizkit
Wind rose
Bloodywood
Vrijdag
Drowning pool
Old man's child
Cavalera
Trivium
Sex Pistols
Alter Bridge
Twisted Sister
Kublai khan tx
Cradle of filth
Volbeat
Breaking Benjamin
Zaterdag
Fleddy Melculy
Baby metal
Architects
Sepultura
Lacuna coil
Malevolence
Hollywood Undead
Ice Nine Kills
Bad Omens
Freddy Melculy
Bring Me the Horizon
Feuerschanz
Zondag
Venom
Mastadon
Kanonenfieber
Black label society
Europe
Alice Cooper
Electric Callboy
Sabaton
Dat is broer fReddy volgens mij als ik dat zo lees...Ooh gaaf! Fleddy komt 2 keer? Top!!![]()
Verdomd! Dat ik dan weer niet zag. Dus dan komen ze gewoon terug voor het nummer "Freddie"Dat is broer fReddy volgens mij als ik dat zo lees...
Als metalcore fan zou je toch Distant, Dying Wish en Decapitated moeten kunnen appreciërenOok maar eens een voorzichtige eerste route gemaakt a.d.h.v. de clashfinder: https://clashfinder.com/s/graspop26/?user=1ki7uv.mw&
Groen = zeker zien
Blauw = optie
Toegegeven, ik moet nog een hele hoop inluisteren. Maar wat nu opvalt:
- Vooralsnog 0 artiesten in de Marquee die ik wil zien... Is dit dan een specifiek genre wat hier voornamelijk staat en mij niet ligt? Jammer want vind die tent an sich wel heel vet, iemand dus nog aanraders?
- Zaterdag is niet goed voor de stappenteller
- Zondag maar 2 must see's, kan verder nog alle kanten op gaan
Mocht iemand o.b.v. deze clashfinder denken dat een bepaalde artiest wel in mijn straatje zou moeten liggen, maar die ik nog niet aangeklikt heb, let me know!