Vooropgesteld heeft wmb PP een prima line-up en één van de sterkste in jaren. Alleen wat ik bij RW zie, als ik puur naar de namen kijk, is dat ze het voor elkaar krijgen om een affiche neer te zetten die hier in Nederland wordt verdeeld over drie grote festivals (PP, DTRH, BKS). De combinatie van al die verschillende soorten namen op de line-up zou het voor mij heel aantrekkelijk maken om erheen te gaan. Helpt ook wel dat ze een dag extra hebben.
De donderdag bijvoorbeeld zou voor mij echt heerlijk zijn met een TWOD, M&S, Tom Smith, Yard Act. Vrijdag, the XX, Zaterdag een naam als, Matt Berninger, Die zondag met Ethal Cain, Moby, David Byrne. Zouden voor mij best speciale namen zijn om op een festival te zien. Maar dit is puur mijn smaak natuurlijk.
Ja helemaal mee eens, snap ook dat mensen voor Pinkpop kiezen, ben er zelf ook jaren op rij geweest en dit jaar ook nog een dag. Hoop vooral heel erg dat de verkoop goed gaat. Want opzich is de line-up prima. Als ik niet naar BKS en LL zou gaan, zou ik zo een kaart voor de zaterdag halen.