Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foo Fighters, YUNGBLUD, White Lies, Editors, Zara Larsson, The Pretty Reckless, Fat Dog, IDLES. Rock Werchter gaat altijd een sterkere line-up hebben in de breedte, maar Pinkpop scoort dit jaar bij mij beter in verhouding met de verwachtingen dan Rock Werchter
Foo Fighters, YUNGBLUD, White Lies, Editors, Zara Larsson, The Pretty Reckless, Fat Dog, IDLES. Rock Werchter gaat altijd een sterkere line-up hebben in de breedte, maar Pinkpop scoort dit jaar bij mij beter in verhouding met de verwachtingen dan Rock Werchter
de combinatie TOP/Swims/Larsson is gewoon heel raak! TOP niet mijn persoonlijke voorkeur als headliner, maar gezien de headliner spot in EU geheel terecht blijkbaar.
Ook de combinatie Cure/Editors is goud imo, Editors voor mij tot nu wel de hoofdact voor de zaterdag... The Cure een stuk minder.
De zondag is gewoon het sterkst voor mij... ben niet ontevreden met Di-Rect (stellen nooit teleur live) en daarbij Yungblud die ik enorm waardeer als nieuwkomer en persoonlijke favoriete Pinkpop headliner Foo Fighters.
en dan staan er nog flink wat namen in het programma waar ik enthousiast over ben, dat de niet enthousiast namen op 1 hand te tellen zijn.
Rock Werchter gaat altijd een sterkere line-up hebben in de breedte, maar Pinkpop scoort dit jaar bij mij beter in verhouding met de verwachtingen dan Rock Werchter
Staan volgens mij tot nog toe op alle festivals, waar ook The Cure als headliner staat. Slowdive ook op een aantal. Zal een packagedeal zijn. Fingers crossed.
de combinatie TOP/Swims/Larsson is gewoon heel raak! TOP niet mijn persoonlijke voorkeur als headliner, maar gezien de headliner spot in EU geheel terecht blijkbaar.
Heb je er zicht op dan? Negativiteit allemaal goed voor me, maar gewoon wat roepen om iets af te kraken is minder mijn meug. Maar kan wel dat jij Intel hebt
Heb je er zicht op dan? Negativiteit allemaal goed voor me, maar gewoon wat roepen om iets af te kraken is minder mijn meug. Maar kan wel dat jij Intel hebt
Die zitten in dezelfde package. Verwacht ik daarom niet op BKS, maar Mojo kan er uiteraard voor kiezen om Mogwai, Slowdive en Just Mustard in een zaal (of meerdere) weg te zetten. Heb echter vernomen dat The Cure een duidelijke voorkeur heeft dat de package acts niet afzonderlijk worden weggezet. Benieuwd wat het gaat worden.
Werchter wint op alle vlakken van Pinkpop.
Die twee tenten op Werchter zijn echt twee magistrale podia, inclusief tribune, lucht regulatie en goed donker
Veel meer eet opties inclusief een paar mooie terrassen met lekker eten.
4 dagen voor ongeveer dezelfde prijs als 3 dagen
doorgaan tot 1 uur in de nacht
Een podium op de Slope waar je af en toe een leuk bandje kan ontdekken en waar ook echt animo voor is vanuit het publiek
En dan natuurlijk het belangrijkste, elk jaar een veel en veel sterkere line up.
Pinkpop wint het uiteraard op alle vlakken.
Perfect de twee grootste podia recht tegenover elkaar die over het hoofdveld om en om spelen. De tent en Stage 4 op een apart deel van het terrein die om en om spelen voor de kleinere / intieme sessies.
Rondom hele terrein veel gevarieerd eet aanbod en langs de 'kalm aan baan' ruime verschillende keuzes en foodstands. Zitgelegenheid en terrasjes en uiteraard het enorme grasveld om heerlijk op een kleedje te vertoeven met je vrienden.
Kosten voor een weekend zijn 100 euro per dag inclusief camping. Om 24:00 is het afgelopen zodat je kan genieten van vertier op de campings of tijdig de slaap vatten. In de ochtend al weer heel vroeg fit het terrein bezoeken voor de eerste acts. Met uitstekende sanitaire voorzieningen. Niet al te dure consumptie kosten door de dag heen.
Stage 4 kunnen acts perfect ontdekt worden in een gemoedelijke setting.
En natuurlijk heel belangrijk, lineup en tijdschema zijn perfect in te plannen over een dag met uitstekende acts uit binnen en buitenland. Niet te vergeten de headliner die het alleenrecht heeft om dat tijdstip alleen af te sluiten.
Pinkpop wint het uiteraard op alle vlakken.
Perfect de twee grootste podia recht tegenover elkaar die over het hoofdveld om en om spelen.
Om 24:00 is het afgelopen zodat je kan genieten van vertier op de campings of tijdig de slaap vatten. In de ochtend al weer heel vroeg fit het terrein bezoeken. Niet te vergeten de headliner die het alleenrecht heeft om dat tijdstip alleen af te sluiten.
Het is geen wedstrijd hè. 2 vrijwel totaal verschillende festivals. Vanaf eind jaren '90 ook met een grotendeels ander publiek. Vanaf 1992 zeer regelmatig op beide festivals geweest. Pinkpop lekker dichtbij en meestal wel een paar toffe acts (of perfectie, zoals in 1996). Werchter gemoedelijk en veel unieke acts. Het zijn 2 totaal verschillende festivals met tegenwoordig een grotendeels ander publiek (hoewel op RW ook boeren/ungabunga's rondlopen en op Pinkpop weer meer Max Verstappen fanclub aso's).
Beide kunnen prima bestaan. Laten we in ieder geval stoppen met de onnodige vergelijkingen.
De meeste mensen bezoeken maar één festival in de zomerperiode. Het is niet heel raar dat die twee majors continu vergeleken worden imo. Bezoeker kan het geld maar één keer uitgeven.