Stond bij COF beetje achteraan te kijken, en het was vanaf daar niet om aan te horen dus mensen liepen weg. Naar mijn mening had je daar nu beter wat anders neer kunnen zetten. In combinatie met SFU als headliner daar de dag er na is de Marquee lineup, waar ik normaal toch altijd graag sta, best een beetje meh.
Als ik dan ook zie hoe laag Decapitated, Kanonenfieber, Lacuna Coil, of zelfs The Gathering (ja de band die ik dus niet kende en niet zo veel aan vond) dan in verhouding staan met SFU... Ik begrijp die gewoon totaal niet. En we hebben wat zitten discussiëren hier wat groot genoeg zou zijn voor de Marquee... SFU stond het dit jaar in het voorprogramma van NILE. Die stonden in 2024 niet alleen niet eens als logo band, maar één-na-laatste rijtje in het klein.
Uiteindelijk zal het me niet uit maken en sta ik wel bij BMTH maar daar lijkt wel echt iemand te hebben zitten slapen.
De emotie en bloeddruk is wat gezakt, zal er eens een biertje bij pakken zodat het glas gewoon vol is, maar ben dan nog over voornamelijk de doorschuivingen behoorlijk teleurgesteld.
Dan is het een goede les voor de marketing afdeling om niet meer dingen te teasen die niet 100% bevestigd zijn. Een annulering kan je communiceren met je publiek, dan is het ''de schuld'' van de band voor het oog van het publiek. Maar nu voelt het als die kraslot kalender waar je dan nog een paar vakjes over hebt, nog 1 slee moet openkrassen voor de 100.000, en dan krijg je 8x zo'n stomme kerstman waardoor je uiteindelijk maar €5 gewonnen hebt.
Hadden ze vandaag pas in 1 keer de hele lijst gepubliceerd hadden mensen vast ook minder teleurstelling. Of op z'n minst een andere soort teleurstelling.