Spotify Wrapped

Iedereen boven de 100.000 minuten: hoe dan? Dat is zo'n beetje een kwart van alle tijd tussen 1 januari en 31 oktober, inclusief slapen. Bizar.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Iedereen boven de 100.000 minuten: hoe dan? Dat is zo'n beetje een kwart van alle tijd tussen 1 januari en 31 oktober, inclusief slapen. Bizar.
easy
Elke werkdag staat bij mij een van de eigen playlisten op ongeveer 4 uur. Elke vrije dag is dat ongeveer 10 uur per dag.
Ik werk drie dagen. Dus wekelijks 12 en 40 uur.
52 x 52 =2.704.
2704 x 60 =162.240
En dan soms minder zoals vakanties en te bezig met andere dingen waar ik geen oortjes bij kan gebruiken. Zo kom ik op die 132.769 minuten.

Geen Spotify account hoeven delen, slechte slaper icm werk dat t mogelijk maakt. Zoiets

Bij mij komen de minuten denk ik ook door in slaap te vallen, terwijl je nog muziek aan het luisteren bent en wakker worden terwijl Spotify nog aan het afspelen is + veel tijdens werk en het autorijden.

Ik raad mensen aan om zo'n spotify party te starten met vrienden, erg vermakelijk

• Leuk
Waarderingen: nikita

Users who are viewing this thread