Best Kept Secret 2026

Hierbij! https://clashfinder.com/s/bestkeptsecret2026/?user=matthijs603

Laat het vooral weten als ik acts over het hoofd zie, als er al meer bekend is over een act (bijvoorbeeld: welk podium) of als ik een act volgens jullie totaal verkeerd inschat!
Geeft al een mooi beeld; vooral het beeld dat er op vrijdag echt wat ontbreekt aan de bovenkant van het programma. Die dag gaat er echt nog wel anders uitzien.

De zondag ziet er op zich wel logisch uit, al zou ik Sharon van Etten voor Ethal Cain op TWO verwachten. Niet op ONE.

Ik verwacht dat Hayley Williams gewoon op de ONE staat, en niet direct na Wolf Alice op TWO. Dat zou niet handig zijn omdat ze ongeveer hetzelfde publiek aanspreken.

Geeft al een mooi beeld; vooral het beeld dat er op vrijdag echt wat ontbreekt aan de bovenkant van het programma. Die dag gaat er echt nog wel anders uitzien.

De zondag ziet er op zich wel logisch uit, al zou ik Sharon van Etten voor Ethal Cain op TWO verwachten. Niet op ONE.

Ik verwacht dat Hayley Williams gewoon op de ONE staat, en niet direct na Wolf Alice op TWO. Dat zou niet handig zijn omdat ze ongeveer hetzelfde publiek aanspreken.
Ik heb weer wat aanpassingen doorgevoerd. Ben benieuwd hoe dichtbij we met het forum-schaduwschema bij de werkelijkheid kunnen komen.

De vrijdag heeft zeker nog het meest nodig aan de bovenkant, maar de vrijdag lijkt zeker de laatste jaren op dat vlak ook wel de moeilijkste dag (ik denk omdat die dag het minst makkelijk te combineren is met Porto).

Is t slim morgen al een dagkaart te kopen in verband met uitverkopen? Ik heb nu voorkeur voor de vrijdag maar wil graag mijn opties openhouden. Helaas trekt de zaterdag mij niet genoeg om een weekend ticket te kopen.

Is t slim morgen al een dagkaart te kopen in verband met uitverkopen? Ik heb nu voorkeur voor de vrijdag maar wil graag mijn opties openhouden. Helaas trekt de zaterdag mij niet genoeg om een weekend ticket te kopen.
Die vrijdag verkoopt voorlopig nog niet uit. Als er dagen gaan uitverkopen is het eerst de zaterdag en daarna de zondag.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Die vrijdag verkoopt voorlopig nog niet uit. Als er dagen gaan uitverkopen is het eerst de zaterdag en daarna de zondag.
Eens. Verder is het wel zo dat dagkaarten vaak niet significant goedkoper zijn in de resale, dus uitstellen is vooral voor de eigen flexibiliteit en niet voor de prijs.

Ze staan daarnaast ook op 5/06 op Rock am Ring, op 7/06 op Rock im Park en op 21/06 op Hellfest.
Meest logisch voor Pinkpop (in dat weekend dat ze ook op Helffest staan). Op dit moment zijn BKS, DTRH, LL allemaal niet uitgesloten, maar BKS lijkt mij met het programma dat hier al staat niet zo haalbaar.

Laatst bewerkt:
Meest logisch voor Pinkpop (in dat weekend dat ze ook op Helffest staan). Op dit moment zijn BKS, DTRH, LL allemaal niet uitgesloten, maar BKS lijkt mij met het programma dat hier al staat niet zo haalbaar.
Hoe graag ik ze ook zie komen, lijkt het mij ook niet meer haalbaar voor BKS.
Maar ik wilde gewoon aanvullen nadat zworp3 dacht dat er nog geen festivalaankondigingen waren voor The Hives en Joss enkel aanvulde met Les Eurockéennes.

Gisteravond nog eens wat wat verder verdiept in de line-up. Het lijkt alsof er, meer dan vorige jaren, gearriveerde namen staan. Niet per se grotere namen maar wel acts die er al een rondje langs de podia hebben opzitten en al een plaat uit hebben. De acts met amper een EP of een paar nummers uit op spotify zijn nog minder vertegenwoordigd. Voor mij wat minder te ontdekken dus. Maar goed, die zitten wellicht bij die laatste namen. Positief verrast over de hernieuwde kennismaking met Sorry (geweldige laatste plaat) en ontdekkingen Croithe en Midrift ( bizarre luistercijfers op spotify trouwens) bevielen me ook prima. Nog wat mooie ontdekkingen erbij in die laatste worp en we stevenen af op een mooie editie.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs, Mimi en JMWK

Users who are viewing this thread