Pinkpop 2026

Grote blij met deze namen. Zitten mooie tussen. Mis alleen nog steeds Within Temptation, die mogen echt weer eens komen. 15 jaar geleden is veel te lang. Ze willen er heel graag weer staan. En horen er ook gewoon te staan.

De loyalty presale en korting is ook erg mooi. Sowieso goed dat de kaartjes zelfde prijs zijn gebleven.
ik heb nog de hoop dat Within Temptation en Volbeat in de volgende worp zitten

eigenlijk had ik Kensington ook wel verwacht

• Leuk
Waarderingen: Maria en RalphiePinkpop
Kan zijn dat er aan de bovenkant nog grote namen / Subs bij komen. Zo heeft het 2e pakketje ook weer grote impact op kaartverkoop etc. Ofja zo zou ik het zelf aanpakken. Ik verwacht sws volbeat nog bij het 2e pakketje.
Ja, verwachten we Volbeat dan toch nogsteeds? Dat zou dan betekenen YUNGBLUD sub zuid en Volbeat Head noord?

Ik verwacht wel nog wat gewicht aan de bovenkant. Valt me op dat Volbeat er niet bij zit. Gok dat ze in de volgende drop zitten. Zou niet weten waar ze anders zouden moeten staan in NL of zwarte cross gaat met ze aan de haal. Maar daar zijn ze in mijn ogen te groot voor.
De meeste grote metalbands die in heel Europa de metalfestivals afgaan in juni eindigen helemaal niet op een Nederlands festival, omdat er geen grote Nederlandse metalfestivals zijn (al zeker niet in juni) dus zou het ontbreken van Volbeat op andere festivals niet zien als een garantie dat ze komen.

Er is sowieso geen festival waar Volbeat echt terecht kan toch? Zwarte Cross kunnen die niet meer betalen lijkt me, zijn een pak duurder dan hun gebruikelijke headliners. sinds hun laatste show op zwarte cross zijn ze hard gegroeid. aangezien die niet in deze drop zaten verwacht ik niet dat ze nog komen eerlijk gezegd, maar hoop het wel voor jullie.

valt wel op dat Pinkpop geen grote metalnamen heeft, vorige jaren hadden ze ieder jaar wel wat in het genre staan (nu wel the plot in you maar is niet bepaald een grote naam)

De meeste grote metalbands die in heel Europa de metalfestivals afgaan in juni eindigen helemaal niet op een Nederlands festival, omdat er geen grote Nederlandse metalfestivals zijn (al zeker niet in juni) dus zou het ontbreken van Volbeat op andere festivals niet zien als een garantie dat ze komen.

Er is sowieso geen festival waar Volbeat echt terecht kan toch? Zwarte Cross kunnen die niet meer betalen lijkt me, zijn een pak duurder dan hun gebruikelijke headliners. sinds hun laatste show op zwarte cross zijn ze hard gegroeid. aangezien die niet in deze drop zaten verwacht ik niet dat ze nog komen eerlijk gezegd, maar hoop het wel voor jullie.

valt wel op dat Pinkpop geen grote metalnamen heeft, vorige jaren hadden ze ieder jaar wel wat in het genre staan (nu wel the plot in you maar is niet bepaald een grote naam)
Zou Volbeat niet een Bospop headliner kunnen zijn?

Zou het kloppen dat Editors, Zara Larsson, Teddy Swims en Yungblud 4 van de 6 sub-main en head-noord plekken opnemen en we dus nog 2 namen van formaat erbij krijgen?
Dat lijkt me wel aan hou ze de line-up op socials posten dan is het de 3 heads met de 4 namen daar onder en dan de rest

Users who are viewing this thread