Rock Werchter 2026

Denk niet dat dat het punt van Everyknight was maar oke.

Toch al dagelijks de knuppel gesmeten sinds deze opmerking. Tis eens wat anders dan de boomer posts natuurlijk. De drops afwachten zou ik zeggen DTRH en Open'er hebben laten zien dat er toch wat kwalitatief vrouwelijke acts op pad zijn.
Twas a joke. Chill.

Kan je moeilijk vergelijken met nu he. Toen had je nog de Marquee, wat veel te klein was voor een Maynard fronted band toen
Maar blijkbaar niet voor Moby, want toen stond hij daar. Tegenover The Cure zie ik. Alles komt terug. Sowieso stond APC heel laag op de lineup ook.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Maar blijkbaar niet voor Moby, want toen stond hij daar. Tegenover The Cure zie ik. Alles komt terug. Sowieso stond APC heel laag op de lineup ook.
Ja maar dance was toen ook nog niet prominent. dat was echt niche op Werchter. Veel minder geïnteresseerden daarin.

Enfin ik zie APC nu gewoon op de main in het daglicht staan. Wat 70 procent van de coolheid van de set gaat wegnemen natuurlijk.

Vind het algemeen vrij mager eerlijk gezegd. Enkele mooie namen zoals APC, Ethel Cain, Berninger, Loyle Carner of Pixies. Maar waarom zo'n Kalkbrenner, Lumineers of Vaccines weer maar eens moet komen aandraven.. Dat snap ik niet. En inderdaad, geen Lorde, Byrne, Simz of War On Drugs (voor zo ver die laatste nog überhaupt een optie was). Jammer.

Ik vind a perfect circle echt een typische barnnaam. Het is van de drie projecten van Maynard wel echt de meest toegankelijke voor het grote publiek, maar ik zou het in de barn gewoon heel goed vinden passen. Ik hoop persoonlijk toch wel op de main, want een clash met Moby zou ik echt verschrikkelijk vinden hahaha

• Leuk
Waarderingen: Yannick en swissepfan
Vind het algemeen vrij mager eerlijk gezegd. Enkele mooie namen zoals APC, Ethel Cain, Berninger, Loyle Carner of Pixies. Maar waarom zo'n Kalkbrenner, Lumineers of Vaccines weer maar eens moet komen aandraven.. Dat snap ik niet. En inderdaad, geen Lorde, Byrne, Simz of War On Drugs (voor zo ver die laatste nog überhaupt een optie was). Jammer.
en weer Kasabian. Weer Prodigy... pff

Ik vind het alleszins vrij magertjes allemaal. Het overtuigd me nog niet om hier een weekendticket voor te kopen.

Lorde lijkt me dus overmacht te zijn?
Ben wel blij met Kalkbrenner. Maar Lumineers vind ik ook geen meerwaarde.

Ik vind het ook allemaal nog relatief mager. Maar Werchter zou in dit jaar, buiten de grote kleppers, toch echt wel een net programma samen moeten kunnen stellen. Geen reden om te geloven dat ze dat niet gedaan hebben, ik reken gewoon nog op wat nette drops in de breedte.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread