Pinkpop 2026

vreemd dat Pinkpop vlak na 2025 editie de site naar een 2026 om zet en nu weer een hele andere huisstijl insteek lijkt te gaan inzetten...
Dat is de hand van Ide:
  • Meer comfort: Inzetten op meer zitplaatsen, schaduw en ontspanningsplekken.
  • Unieke plekken: Het terrein minder praktisch en meer gericht op sfeer en beleving, met meer "frontstage" en minder "backstage".
  • Lange termijn: Dit is een visie die over meerdere jaren wordt uitgerold, met de eerste veranderingen verwacht voor Pinkpop 2026.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Dat zal meevallen, maar ik trek de manier van zingen van die zanger echt totaal niet 🙈
Haha nee snap ik, heb er ook weinig mee hoor. Maar voor Pinkpop zijn dat soort namen inkoppers. Vooral benieuwd of we een paar verrassingen kunnen noteren maandag.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Haha nee snap ik, heb er ook weinig mee hoor. Maar voor Pinkpop zijn dat soort namen inkoppers. Vooral benieuwd of we een paar verrassingen kunnen noteren maandag.
Bastille, prima.
Maar wat je zegt, verrassingen, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Zitten er weer nieuwe pareltjes tussen, die we over een paar jaar op de main(steeds) terug gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Het zo tof zijn als het weer een editie wordt waarbij je geen gaten van een aantal uur hebt. Maar waar je een beetje gedwongen wordt om keuzes te maken in je spoorboekje.

De webmaster morgen bij openen van Analytics:

Disappointed World Cup GIF by Goldmaster

Dat is de hand van Ide:
  • Meer comfort: Inzetten op meer zitplaatsen, schaduw en ontspanningsplekken.
  • Unieke plekken: Het terrein minder praktisch en meer gericht op sfeer en beleving, met meer "frontstage" en minder "backstage".
  • Lange termijn: Dit is een visie die over meerdere jaren wordt uitgerold, met de eerste veranderingen verwacht voor Pinkpop 2026.
Best wel toffe nieuwe huisstijl. Vind lettertype wel beetje standaard WORD-documentje. Overall goede vooruitgang! Stoerder ofzo. Nu de line-up en het terrein ook nog stoerder / toffer 🤟 :unsure:

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik kan de letters in ieder geval lezen. Dat kan ik niet van elke festival zeggen
Looking at you Lowlands 👀 👀
Pinkpop website ziet er inderdaad prima uit. En BKS dit jaar ook al een fijnere huisstijl ipv zo'n zoekplaatjes website, waar onmogelijk te navigeren was.

Nu inderdaad alleen nog Lowlands, maar daar heb je gelukkig nog de Lowlands Boomer website als optie (leesbaarlands.nl).

Hoop dat jullie gelijk hebben over the Cure, dan wordt het een dagticket en de eerste keer Pinkpop.

Verwachten jullie nav vorige jaren alleen de headliners op maandag of meer namen?

Users who are viewing this thread