Pinkpop 2026

Pinkpop website ziet er inderdaad prima uit. En BKS dit jaar ook al een fijnere huisstijl ipv zo'n zoekplaatjes website, waar onmogelijk te navigeren was.

Nu inderdaad alleen nog Lowlands, maar daar heb je gelukkig nog de Lowlands Boomer website als optie (leesbaarlands.nl).
Precies. De meesten kopen blind en hoeven de namen toch niet te lezen. Voor de fanatiekelingen hier is er Leesbaarlands

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Lijkt me in ieder geval een logische plek voor dat gaatje in schema van Capaldi ipv die rare overtocht naar Pinkpop

19e Isle of Wight
21e TRNSMT Glasgow
23e Dublin
Anyway, nu Capaldi random tijdens zijn UK tour op en neer komt voor Werchter durf ik hem niet 100% meer uit te sluiten. Maar nog wel 70% ofzo

Ik drop het maar even. Geruchten zijn er dat Harry Styles weer op tour gaat zo wordt vermeld op efestivals
dat zou wat zijn...

( er was al een gerucht over Rock in Rio Brazilie... maar dat is van een dikke maand terug en daarna is dat gerucht stilgevallen )

• Thinking
Waarderingen: Maria
Mogelijk is dat het geen wat maandag de lucht in komt en waar op werd gewacht.... ik heb al de hele tijd het gevoel dat er een naam bij komt die nog niet direct op de radar ligt....
En nu ik dit denk denk ik ook meteen ... dan zal het wel tegenvallen en Maroon 5 zijn o_O

• Haha
Waarderingen: Maria
Mogelijk is dat het geen wat maandag de lucht in komt en waar op werd gewacht.... ik heb al de hele tijd het gevoel dat er een naam bij komt die nog niet direct op de radar ligt....
En zou ook kunnen op TW Classic alhoewel hij enkele jaren geleden volgens mij op Boutique heeft gestaan... Maar dan nog zou het kunnen.
Dus The Cure - Harry Styles - Foo Fighters 😀.
Zal maandag ontgoocheling worden, vrees ik.

Ik zou het oprecht knap vinden als het een naam is die hier nog niet genoemd is, heb zelf ook geen idee wat ik moet verwachten naast dat The Cure en FF ook nog niet 100% zeker zijn. Het pakketje van Rock Werchter van vandaag zou ook wel wat meer inzicht geven in het dagprogramma.

We zijn weer droomkastelen aan't bouwen he jongens
droomkasteel vol watermeloenen

National Watermelon Day GIF by Harry Styles

Bastille komt ook met nieuwe muziek. Lijkt me een prima naam voor het plekje van Biffy Clyro te vullen, voorlaatste op Noord?
Zeker, die had ik eigenlijk vorig jaar al verwacht toen hij ook al op tournee was.

Users who are viewing this thread