Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha nee snap ik, heb er ook weinig mee hoor. Maar voor Pinkpop zijn dat soort namen inkoppers. Vooral benieuwd of we een paar verrassingen kunnen noteren maandag.
Haha nee snap ik, heb er ook weinig mee hoor. Maar voor Pinkpop zijn dat soort namen inkoppers. Vooral benieuwd of we een paar verrassingen kunnen noteren maandag.
Bastille, prima.
Maar wat je zegt, verrassingen, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Zitten er weer nieuwe pareltjes tussen, die we over een paar jaar op de main(steeds) terug gaan zien.
Het zo tof zijn als het weer een editie wordt waarbij je geen gaten van een aantal uur hebt. Maar waar je een beetje gedwongen wordt om keuzes te maken in je spoorboekje.
Best wel toffe nieuwe huisstijl. Vind lettertype wel beetje standaard WORD-documentje. Overall goede vooruitgang! Stoerder ofzo. Nu de line-up en het terrein ook nog stoerder / toffer
Best wel toffe nieuwe huisstijl. Vind lettertype wel beetje standaard WORD-documentje. Overall goede vooruitgang! Stoerder ofzo. Nu de line-up en het terrein ook nog stoerder / toffer
Pinkpop website ziet er inderdaad prima uit. En BKS dit jaar ook al een fijnere huisstijl ipv zo'n zoekplaatjes website, waar onmogelijk te navigeren was.
Nu inderdaad alleen nog Lowlands, maar daar heb je gelukkig nog de Lowlands Boomer website als optie (leesbaarlands.nl).